معاون فرماندار هندیجان: ششمین کنگره شعر ملی خلیج فارس در اسکله بندر بحرکان هندیجان

به گزارش ایران باران نیوز، در جلسه برگزاری کنگره شعر ملی خلیج فارس که با حضور حجت السلام حسینی امام جمعه و خضعلی معاون فرماندار افشار رئیس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی هندیجان و دیگر مدیران و مسئولان شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

ابتدا حسین افشار رئیس اداره فرهنگ ارشاداسلامی هندیجان درخصوص برگزاری این مراسم گفت: درسالهای گذشته در اردیبهشت ماه شاهد کنگره شعر ملی خلیج فارس با حضور شاعران استانی و کشوری در اسکله بندر بحرکان بودیم که این مراسم بسیارمهم بود.

در ادامه بهنام خضعلی معاون فرماندار هندیجان در خصوص هرچه بهتر و با شکوه تر برگزاری گرامیداشت خلیج فارس اظهار داشت: در آستانه برگزاری ششمین کنگره شعر ملی خلیج فارس قرار داریم که در تاریخ ۱۰ اردیبشهت ماه شاهد این مراسم خواهیم بود.

وی افزود: کنگره شعر ملی خلیج فارس در تاریخ کشور ثبت گردیده و از مهمترین مراسم ملی در کشور اسلامی ما قرار دارد که در این تاریخ شاعران کشوری و استانهای جنوبی کشور شرکت درخصوص خلیج فارس شعر خواهند بود.

خضعلی در ادامه گفت: از تمامی دستگاهای اجرایی شهرستان درخواست داریم که در خصوص هر چه با شکوه‌تر برگزاری این مراسم همکاری خود را با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هندیجان دست یاری دهند. ایشان در پایان در خصوص بنرهایی در مرکز استان خوزستان و از سمت ورودی استان بوشهر به هندیجان زده شود و بندر هندیجان را که با ۹۵ کیلومتر مرز آبی با خلیج فارس قرار دارد را به هم استان‌ها و دیگر استانهای کشورشان سازند.

در پایان حسینی امام جمعه هندیجان برای هر چه باشکوه تر این مراسم تاکید داشت و از مسئولان شهرستان خواست که در این زمینه همکاری خود را داشته که بتوان این مراسم را به خوبی برگزارشود.

مراسم گرامیداشت شعر ملی خلیج فارس در ساعت ۸ صبح تاریخ ۱۰ اردیبهشت در اسکله بندر بحرکان برگزار می گردد.

خبرنگار ناصر حکیمی

۵/۵ - (۱ امتیاز)

By سیاوش باران وند

خبرنگاری شغل، حرفه، عشق و هنر است. هنر و عشقی که با جان و دل آمیخته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *