سردار شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر استان خوزستان: با هماهنگی و تفکر جهادی مشکلات حل و فصل می‌شود.

به گزارش ایران باران نیوز، سردار شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر استان در جلسه شورای اداری استان با توجه به گزارشات رسیده، اختلافات بین اعضای شورای شهر و شهردارها، فرماندارها و اعضای شورای شهر، در بعضی از شهرها اظهار داشت: این اختلافات اگر برای پیشبرد امور باشد که اختلاف محسوب نمی شود اما اگر بناست کاری انجام نشود زیبنده و در شٱن نظام اسلامی نیست.

سردار شاهوارپور افزود: اختلاف و کار نکردن خواسته دشمن است و کار نکردن ما به دشمن امید می دهد. ما پست ها را اشغال کرده ایم که به مردم خدمت کنیم.

فرمانده سپاه ولیعصر اظهار داشت امام خمینی( ره) در اوایل انقلاب یکی از موضوعاتی که همواره تاکید داشتند لزوم وحدت و همدلی بین مسئولین و مردم بود.

سردار شاهوارپور افزود: امروز دشمن از اقدامات سخت، نا امید و خسته است اما آن چه دشمن را شاد می کند کار نکردن ما مسئولین است.

لذا در ابتدای سال هستیم بیایید با برادری و همدلی کارها را پیش ببریم یا از بزرگان بخواهیم راهکار به ما بدهند سردار شاهوارپور تٱکید کرد بعضی هایمان آنقدر احساس بزرگی می کنیم که هیچ مشورتی با بزرگان نداریم این که نمی شود بالاخره این مملکت صاحب دارد و صاحبش امام زمان و امام هشتم و نایب امام زمان مقام معظم رهبری است و سلسله مراتبی وجود دارد.

شاهوارپور تٱکید کرد: این عقب افتادگی ها بودجه نمی خواهد بلکه با همدلی و تفکر جهادی می توان مشکلات را حل کرد. و اگر اختلافی وجود دارد دستگاه های نظارتی مسئله را پیگیری کنند.

خبرنگار: علیرضا بهمنش

.

۴.۷/۵ - (۴ امتیاز)

By سیاوش باران وند

خبرنگاری شغل، حرفه، عشق و هنر است. هنر و عشقی که با جان و دل آمیخته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *