موسوی زاده منتخب مردم اهواز باوی کارون و حمیدیه
آسیب جدی استان از وجود برخی مدیران ناکارآمد که بر اساس زد و بند روی کار آمده‌اند

به گزارش ایران باران نیوز، سید محسن موسوی زاده در نشستی که با دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز داشت نکات قابل توجهی را در ارتباط با معضلات استان خوزستان و برنامه‌های پیش رو بیان داشت.

موسوی زاده با بیان اینکه ما در تمام امور با مردم شفاف هستیم گفت اولویت کاری ما در استان رفع معضلی بیکاری است و اگر شعار سال سرلوحه کار دولت و مجلس قرار گیرد قطعاً با افزایش تولید مشکل اشتغال و بیکاری جوانان برطرف خواهد شد.

منتخب مردم اهواز باوی کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نمایندگان مجلس همواره در کنار دولت هستند و مجلس ناظر امینی بر عملکرد دولت بوده ولی اینگونه نیست که چشم بسته تمام اقدامات دولت را تایید کنیم.

موسوی زاده در پاسخ به این پرسش که آیا در عزل و نصب‌ها دخالت خواهد کرد گفت طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب نباید در عزل و نصب‌ها دخالت کرد اما کار نظارت بر عملکرد مدیران را با قوت انجام می‌دهیم و در صورت نیاز به مسئولان استان و وزرا تذکر می‌دهیم.

موسوی زاده خاطرنشان کرد اختلاف نمایندگان در ادوار گذشته موجب شد تا برخی از مدیران کل استان غیر بومی باشند که این موضوع عملکرد دستگاه را زیر سئوال می‌برد در صورتی که اگر ما متحد باشیم مدیران بومی شایسته‌ای انتخاب می‌شوند.
موسوی زاده اظهار داشت: هرجا تخصص و تعهد افراد مدنظر باشد نتیجه گرفته‌ایم در غیر این صورت دخالت در اصل و نصب‌ها عواقب بدی به همراه دارد ایشان افزودند فانه در استان به صورت جزیره‌ای کار می‌کنیم و مدیریت یک پارچه‌ای وجود ندارد که این امر باعث هدر رفت سرمایه می‌شود.

موسوی زاده یکی از اهداف مجمع نمایندگان استان را توسعه صنایع پایین دستی دانست و اظهار داشت با توجه به ظرفیت و پتانسیل استان در بحث کشاورزی باید در حوزه صنایع تبدیلی اقدامات موثری انجام شود.

ایشان در پایان بیان داشتند مردم نظام و رهبری را دوست داشته و به کشور خود علاقه دارند لذا اگر ما نمایندگان به درستی کار کنیم مردم دلگرم‌تر می‌شوند.

رسانه ایران باران نیوز همواره پشتیبان منخبین مردم بوده و هست لذا بر این باور هستیم تمامی نمایندگان حال و ادوار گذشته سخنان آقای موسوی زاده را قبول داشته و دقیقا همین شعارها را در طول خدمت داده اند اما در عمل بسیار ضعیف عمل کرده و در بسیاری از عزل و نصب ها دخالت مستقیم داشته که دقیقا مدیران مدنظر خود را از حلقه های اول نزدیک به خود انتخاب کرده اند که همین کار باعث می شود نماینده مجلس از گماشته خود انتقاد نکرده و با پشتیبانی کورکورانه باعث به قهقرا رفتن شهر و استان می شوند.

و صد البته قوم گرایی از معضلاتی است که نمایندگان به شدت درگیر آن خواهند شد.
به امید خدا و دعای مردم انشاالله شاهد نمایندگان فهیم، جسور و کارآمد در دوره پیش رو خواهیم بود، به امید آن روز.

علیرضا بهمنش

 

۴.۷/۵ - (۳ امتیاز)

By سیاوش باران وند

خبرنگاری شغل، حرفه، عشق و هنر است. هنر و عشقی که با جان و دل آمیخته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *