به گزارش ایران باران نیوز، ازهندیجان صبح امروزدرنشست ودیدارامام جمعه هندیجان  سرهنگ خوشناموند فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان به ارائه گزارشی از عملکرد  نیروی انتظامی شهرستان گفت: نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر در راستای وظایف محوله خود می باشد.

امنیت یک پدیده اجتماعی که با همکاری و مشارکت همه سازمان ها با نیروی انتظامی به دست می آید و در سایه این امنیت مردم می توانند با آرامش زندگی کنند.

حجت السلام والمسلمین حسینی امام جمعه هندیجان در ادامه ضمن عرض خدا قوت به فرمانده انتظامی شهرستان گفت: ‌مردم ایران اسلامی به همت شما سربازان خدوم این سرزمین در سایه امنیت و آرامش زندگی می کنند.

وی خاطرنشان کرد:  امنیت یک نعمت مجهول است و محبوبیت و اعتماد به نیروی انتظامی در شهرستان مثال زدنی است و ما قدر دان زحمات شما هستیم و از اجرای طرح عفاف و حجاب توسط نیروی انتظامی قدر دانی و حمایت میکنیم.

حجت السلام حسینی درپایان گفت: همکاری همه دستگاه های اجرایی و ارگان ها با نیروی انتظامی در طرح عفاف و حجاب ضروری است  و با وجودی که نیروی انتظامی مسئول تامین و حفظ امنیت اجتماعی در کشور است اما این مهم در گرو همکاری همه نهاد ها و ارگان ها با این نیرو است.

خبرنگار: ناصرحکیمی

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *