مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان: موضوع تامین آب کشاورزی شهرستان شادگان بصورت ویژه پیگیری می شود.

به گزارش ایران باران نیوز، شیرازی مشاور استاندار و مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان ، صالح زاده فرماندار شادگان، صدریان فر مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان و هیئت همراه، نبی پور رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، دریس مدیرعامل شرکت آبیاری زهره و جراحی جمعی از مسولین استانی و شهرستانی بمنظور بررسی آخرین وضعیت آب کشاورزی از شهرستان شادگان بازدید نمود.

مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان در بازدید از شهرستان شادگان ضمن گفتگو با تعدادی از کشاورزان ،اظهار داشت: در این زمینه شرایط چیزی که پیش بینی شد رقم نخورد و الان منابع ما در حوزه سد مارون محدود است و لازم است کشاورزان عزیزان همکاری و همراهی کنند تا انشالله بتوانیم کمترین آسیب به عزیزان ذینفع وارد شود.

وی گفت:در شرایط موجود نقاط حساس و مهم وجود دارد همانند آب شرب ، نخیلات و کشت های دائم این از اولویت های مهم سازمان آب و برق تلقی می شود و در ماه های پیش رو باید با برنامه ریزی، مدیریت آبی تا پایان سال صورت گیرد.

صدریان فر ادامه داد: در روزهای آتی جلساتی با محوریت میزان رها سازی و یا چگونگی رها سازی از نظر زمانبندی و مقدار آن در شورای سازگاری کم آبی و شورای کشاورزی در سطح استانی تشکیل می شود.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان افزود: در این خصوص بررسی های کارشناسی انجام می شود و بین دستگاههای مختلفی که مرتبط موضوع تصمیم گیری خواهد شد و سازمان آب و برق بعنوان مجری سیاست و تصمیمات این دستگاهها است و امیدواریم تصمیماتی گرفته شود که برای تمامی کشاورزان عزیز خیر و برکت داشته باشد.

صدریان فر بر لزوم رعایت نوبت بندی در بالا دست و پایین دست در رساندن آب کشاورزی تاکید کرد و گفت: عنایات خداوند متعال را نباید فراموش کنیم و همه کشاورزان عزیز دعا کنند تا از رحمت خدواند بی نصیب نشویم.

لازم به ذکر است جلسه بررسی آخرین بررسی وضعیت آب کشاورزی شهرستان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در محل فرمانداری شادگان برگزار شد.

خبرنگار ناصر حکیمی

۵/۵ - (۱ امتیاز)

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *