فرماندار شادگان:

پروژه های دهه مبارک فجر مزین به نام شهدای والامقام شهرستان افتتاح شود/ برگزاری یادواره ۲۵۰ شهید شهرستان با هدف استقبال از کنگره ۲۴ هزار شهید استان خوزستان

به گزارش ایران باران نیوز، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری یادواره شهدا در شهرستان با محوریت استقبال از کنگره ۲۴ هزار شهید استان خوزستان به ریاست صالح زاده فرماندار شادگان و با حضور فرحانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شادگان، حمر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شادگان و سایر اعضاء در محل سالن اجتماعات سپاه برگزار شد.

جمال صالح زاده فرماندار شادگان در این جلسه از برگزاری یادواره ۲۵۰ شهید شهرستان خبر داد و گفت: این یادواره با هدف استقبال از کنگره ۲۴ هزار شهید استان خوزستان در بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

صالح زاده همچنین با بیان اینکه رفع مشکلات و دغدغه خانواده معظم شهدا در اولویت کاری همه ما مسئولین قرار گیرد، اظهارداشت:زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان مهمترین راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه است.

فرماندار شادگان همچنین به اجرای برنامه های مختلف شهرستان در راستای استقبال از کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان خوزستان اشاره کرد و گفت: به منظور پاسداشت یاد و خاطره شهدا پروژه های قابل افتتاح در ایام الله دهه فجر مزین به نام شهدای والامقام شهرستان شادگان افتتاح و بهره برداری می رسد.

وی بر لزوم اهمیت ارتقای کیفیت برگزاری یادواره شهدای شهرستان تاکید کرد و گفت: همه ادارات، سازمان ها و نهادهای شهرستان می بایست جهت هر چه با شکوهتر برگزار شدن این یادواره همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند.

فرحانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شادگان نیز در ادامه جلسه گزارشی در خصوص برگزاری یادواره ۲۵۰ شهید شهرستان و برنامه های استقبال از کنگره ۲۴۰۰۰ شهید استان خوزستان در سطح شهرستان ارائه نمود و بر همکاری و همراهی ادارات جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر این یادواره تاکید کرد.

لازم به ذکر است دیدار با خانواده های معظم شهدا، تشکیل کمیته های تخصصی استقبال از کنگره ۲۴ هزار شهید استان خوزستان، نشست خبری با اصحاب رسانه، تبلیغات محیطی در سطح شهرستان، کاشت نهال، برپایی ایستگاه صلواتی در ادارات و … از دیگر مصوبات مهم این جلسه بود.

خبرنگار ناصر حکیمی

۵/۵ - (۱ امتیاز)

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *