علی جانبازی گفت: با همکاری و همراهی می توانیم حرکت های جهادی خوبی در حوزه بهداشت و درمان شکل دهیم.

به گزارش ایران باران نیوز، نشست هم اندیشی فعالیتهای جهادی با حضور دکتر گوران مدیر مرکز بهداشت و درمان شهرستان سوادکوه و مدیر قرارگاه کنشگران تحول و توسعه شهید حاج ابراهیم همت و با حضور معاون محترم سیاسی اجتماعی فرمانداری سوادکوه برگزار شد.

در این نشست علی جانبازی ضمن تشکر و قدردانی از حضور و فعالیت قرارگاه مردمی شهید حاج ابراهیم همت در خدمت رسانی به مناطق محروم شهرستان و استان مازندران، با تاکید بر به بکارگیری همه جانبه ی ظرفیت های بهداشتی، درمانی و فرهنگی با تعامل و همکاری بین قرارگاه و مرکز بهداشت شهرستان در جهت پیشبرد اهداف خدمت رسانی گفت: کلیه ی فعالیت های خیرخواهانه باید با برنامه مدون و هدفمند پیش برود.

وی افزود: سیاست ها و برنامه ریزی های فعالیتهای جهادی و درمانی باید در مناطقی که دسترسی مردمان آن ناحیه به خدمات بهداشتی و درمانی بسیار سخت و دشوار است، پرداخته شود.
مدیر شبکه درمان و بهداشت شهرستان سواد کوه نیز در خصوص فعالیت های جهادی پزشکی درمانی عنوان کرد: تمام خدمات بهداشتی و درمانی ما دراختیار جریانات مردمی جهادی که در سطح شهرستان برگزار می شود بوده تا خدمات درمانی خوبی از نظر کمی و کیفی با سطح بالایی جهت مناطق محروم حاصل شود.
حمیدرضا اکبری نیز در این نشست هماهنگی با بیان اینکه با تشکیل کارگروهی جهادی بجهت هم افزایی بین هم و ترسیم نقشه ی جغرافیایی مناطق محروم شهرستان و نیازسنجی های مربوطه اشاره کرده و بیان داشت: جریان جهادی مردمی شهید همت در سال گذشته بعنوان گروه موفق مورد تقدیر وزارت بهداشت و درمان قرار گرفته و انشالله با تبادل نظر و تداوم همبستگی و همکاری جهت ارائه ی خدمات درمانی و بهداشتی به مناطق کم برخوردار و محروم شهرستان و حتی استان می توانیم گام های موثری برداریم.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

By سیاوش باران وند

خبرنگاری شغل، حرفه، عشق و هنر است. هنر و عشقی که با جان و دل آمیخته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *