بخشدار جهادی و انقلابی در دولت سیزدهم نباید خودش را مشغول روزمرگی کند، دهیار باید به دنبال تحول و توسعه در روستا باشد.

به گزارش ایران باران نیوز و رسانه قرارگاه کنشگران تحول و توسعه شهید همت حمیدرضا اکبری مدیر این قرارگاه و نماینده ویژه فرماندار سوادکوه در امور روستاهای این منطقه در نشست با تعدادی از دهیاران شهرستان سوادکوه اظهار داشت: دهیاری‌ها باید مجموعه ای منسجم برای حل مشکلات مردم بوده و ارتباط‌ خوبی با دولت داشته باشند.
وی افزود: دهیاران و بخشداران باید از شرح وظایف خود آگاه باشند و بر این اساس برای حل مشکلات برنامه ریزی کنند. ولی احساس می شود مجموعه حاضر نیاز به آموزش دارند که در این خصوص با مسئولین قرارگاه توسعه همه جانبه روستا وزارت کشور برنامه ریزی و بزودی اجرایی می شود.
وی با اشاره به نقش روستاها در تامین امنیت غذایی خاطر نشان کرد: در راستوپی سوادکوه ظرفیت‌های بسیار خوبی در بخش کشاورزی موجود است که با پشتیبانی بهتر دستگاه های متولی شاهد توسعه این بخش خواهیم بود.
نماینده ویژه فرماندار در امور روستا های سوادکوه ادامه داد: ظرفیت‌ مردم فرصت بی نظیری است که باید از این ظرفیت عظیم در جهت پیشرفت شهرستان و استان استفاده کنیم.
نامبرده تاکید کرد: دهیاران باید به دنبال تحول در روستاها باشند همچنین لازم است دهیاران به صورت مستمر ارزیابی شوند.
وی تصریح کرد: فرهنگ بهره بری در شهرستان نیازمند احیا است و باید این فرهنگ در روستاها به عنوان مبدا تولید نهادینه شود.
حمیدرضا اکبری اذعان کرد: همانطور که استاندار مازندران عنوان نموده اند که مازندران می تواند قطب گردشگری باشد. منطقه راستوپی سوادکوه دارای جذابیت های گردشگری خوبی است و می تواند در توسعه شهرستان نقش بسزایی داشته باشد.
وی بیان کرد: اگر با عدالت به روستاهای شهرستان سوادکوه نگاه شود با امکاناتی که در اختیار روستاها قرار داده می شود با کمک مردم کارهای جهادی خوبی را می توان پیش برد چرا که این همیاری در تسریع در روند کارها اهمیت فراوانی دارد.
وی در پایان با بیان اینکه به بخشدار بخش زیراب گفته شده بود جلسه ای جهت بررسی توانمندسازی و بهسازی دهیاران گذاشته شود و علیرغم یکماه هنوز این مهم انجام نشده است بیان داشت: بخشداران دولت سیزدهم نباید فرصت خدمت به مردم را فراموش و خودشان را مشغول روزمرگی کنند.

 

5/5 - (1 امتیاز)

By سیاوش باران وند

خبرنگاری شغل، حرفه، عشق و هنر است. هنر و عشقی که با جان و دل آمیخته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *