به گزارش ایران باران نیوز از هندیجان صبح امروز رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بهمراه بهمن گنجی و دو تن از پرسنل بنیاد شهید از جانبازان جنگ تحمیلی ناصرحکیمی و خانواده جانباز متوفی منصور حیدری در منزل از این جانبازان دیدارکردند.

عباس فریسات رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران هندیجان گفت: خانواده شهدا و جانبازان اینها یادگاران امام شهدا حضرت امام خمینی هستند کرامت و عزت این عزیزان بسیار بالا است که امام راحل در یکی از سخنانان خود فرموند خانواده شهدا و ایثارگران چشم و چراغ ملت هستند و حرمت آنها را باید حفظ کرد و اگر مشخص شود در ادارات و یا سازمانها مدیرومسوولی برای آنها اشکال تراشی کنند باید باآن مدیربرخورد شود.

وی افزود: بنده از موقعی که مسوولیت بنیاد شهید را بدست گرفتم توانستم با ساماندهی پرونده این عزیزان از نزدیک و مشکلات آنان را مورد بررسی قرار دهیم. فریسات در پایان گفت: درخصوص معالجه درمان و بستری خانواده شهدا و جانبازان با مدیریت شبکه بهداشت درمان هندیجان کارهای خوبی صورت گرفت و با عقد قرارداد در بیمارستان شهدا بتوان قدمهای خوبی برداشت.

خبرنگار ناصر حکیمی

۵/۵ - (۱ امتیاز)

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *