به گزارش ایران باران نیوز، امروز یکشنبه مورخ ۱۹ آذر ماه، جمال صالح زاده فرماندار شادگان ضمن حضور در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با سلمان روشن زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با محوریت توسعه اجرای برنامه های فرهنگی و هنری دیدار و گفتگو نمود.

سلمان روشن زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از آخرین فعالیت های برنامه های فرهنگی و هنری،گفت: با پیگیری های مجدانه دکتر صالح زاده فرماندار شادگان از سوی شرکت فولاد شادگان برای اجرای برنامه های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت های ویژه ای از سوی شرکت فولاد شادگان انجام شده است.

صالح زاده فرماندار شادگان نیز در این جلسه با تقدیر و تشکر از اقدامات شرکت فولاد شادگان در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی ، اجرای با کیفیت برنامه های فرهنگی و هنری نقش مهمی در افزایش شور و نشاط اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه داشته باشد.

صالح زاده تاکید کرد: دعوت از اساتید برتر استانی و کشوری جهت برگزاری دوره های آموزشی برای اصحاب رسانه و هنرمندان، اجرای برنامه های قرآنی، اجرای برنامه ها در کانون های فرهنگی هنری مساجد، برگزاری دوره های تحکیم بنیان خانواده، اجرای برنامه های فرهنگی ویژه بانوان و… از مهمترین مواردی است که انتظار می رود از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بر حسب برنامه زمانبندی اجرا شود.

در پایان فرماندار شادگان از واحدهای مختلف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بازدید کرد.

خبرنگار ناصرحکیمی

۵/۵ - (۱ امتیاز)

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *