به گزارش ایران باران نیوز و به نقل از ورزش سه از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر تیم‌های فولاد و شمس آذر در استادیوم خانگی فولاد به مصاف هم رفتند و در پایان شاگردان سعید دقیقی موفق به کسب سه امتیاز شیرین خارج از خانه شدند. آنها هفته گذشته نیز موفق به کسب پیروزی در وزرشگاه یادگار امام تبریز و مقابل تراکتور شده بودند.

در حالی که بازی کاملا در اختیار فولاد مردان بود، در آخرین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه اول پوریاسرآبادانی روی یک ضربه کرنر شمس آذر را پیش انداختند. محمد عباس زاده مهاجم تعویضی فولادی‌ها در آخرین دقیقه بازی می‌توانست از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی  بکشاند که علیرضا جعفرپور گلر قزوینی‌ها با یک سیو خوب او را ناکام گذاشت.

شمس آذر با این پیروزی هفت امتیازی شد و در رتبه دهم جدول قرار گرفت. فولاد نیز شش امتیازی باقی ماند و به رتبه دوازدهم سقوط کرد. ضمن آنکه شاگردان دقیقی هفته آینده در خانه به مصاف استقلال خواهند رفت و فولادی‌ها نیز باید در رفسنجان با شاگردان ساکت الهامی رقابت کنند.

این اولین شکست فولاد با سرمربی اسپانیایی و جدید الورودش بود. ضمن آنکه شاگردان مارتینز بعد از ۱۸۰ دقیقه کلین شیت برابر تیم‌های هوادار و استقلال خوزستان، در این بازی دروازه‌شان را باز شده دیدند.

در طرف مقابل نیز باید به این نکته اشاره کرد که شمس آذر قزوین موفق به کسب سومین پیروزی خارج از خانه در این فصل شد تا در کنار تیم‌های مدعی همچون استقلال، پرسپولیس و سپاهان جزو برترین تیم‌ها در بازی‌های خارج از خانه باشد.

۳.۷/۵ - (۳ امتیاز)

By سیاوش باران وند

خبرنگاری شغل، حرفه، عشق و هنر است. هنر و عشقی که با جان و دل آمیخته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *