به گزارش  ایران باران نیوز حجت الاسلام حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه به تقوا به بیان حدیثی در فضائل شرکت در نماز جمعه پرداخت.
ایشان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت محمد حسین فهمیده و روز نوجوان و هفته بسیج دانش آموزی، مساله تبلیغ دانش آموزی را با توجه به خطر استحاله فرهنگی ضروری دانست و از متولیان امر خواست تا با سازماندهی موثر نسبت به تبلیغ دانش آموزی و حاکم کردن نگاه تربیتی در مدارس اقدام کنند.
وی به مناسبت هشتم آبان ماه روز پدافند غیر عامل به تشریح اهمیت و وظایف این سازمان و قرارگاههای عملیاتی آن پرداخت.
امام جمعه هندیجان در ابتدای خطبه دوم به تحلیل آثار عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی بر بخشهای اقتصادی، اشتغال و امنیت غذایی رژیم اشغالگر قدس پرداخت و اظهار داشت برخی معتقدند خسارتهای صهیونیستها در اثر عملیات موفق طوفان الاقصی فقط در حوزه امنیت و دفاعی بوده است اما واقعیت آنست این عملیات زلزله ای در امور اقتصادی، اشتغال و گردشگری و انرژی و بورس این رژیم بر جای گذاشته است‌.
او در پایان گفت بعض حرفهاست که متاسفانه برخی مسئولین بخشی از منابع مالی داخلی شهرستان را به خارج از شهرستان منتقل می کنند که شاید برای حفظ صندلی باشد.
اگر این حقیقت داشته باشد چنین مسئولانی خائن هستند و بهیچ وجه دلسوز مردم ما نیستند.
خدا کند دروغ باشد اما اگر این مطلب که ظاهرا متوقف شده راست باشد و ادامه یابد در همین تریبون چنین مسئولانی رسوا خواهند شد.

خبرنگار ناصر حکیمی

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *