به گزارش ایران نیوز از هندیجان؛ مرتضی شرف الدین شیرازی مدیرکل مدیریت بحران استان به همراه معاونین اداره کل آبفا، اداره کل راهداری، توسعه و بهره برداری سدها، اداره کل جهاد کشاورزی استان خوزستان و حسین بحرکانی فرماندار و مسئولین محلی شهرستان هندیجان از زیرساخت ها، سیلاب ها و رواناب های شهری، تاسیسات و پروژه های دفع آبهای سطحی، فاضلاب شهری این شهرستان بازدید کردند.

مدیر کل مدیریت بحران استان درجریان این بازدیدگفت: پیرو تاکیدات استاندار محترم مبنی بر بازدیدهای میدانی، اقدامات کنترلی در خصوص تاسیسات و زیر ساخت های مورد نیاز برای حوزه مدیریت سیلاب ها، روان آب ها و آبگرفتی شهری بازدیدهایی از نقاط و کانون های بحرانی مستعد آبگرفتگی و سیلاب های شهری داشتیم.

مرتضی شرف الدین شیرازی ادامه داد: بعد از تجربه سیلاب سالهای گذشته تمهیدات خوبی در شهرستان پیش بینی شده است که بحمدالله تاسیسات بروزسانی و نیروها هم از آمادگی نسبتآ خوبی برخوردارند، در بعضی نقاط بصورت موردی نواقصی وجود داشت که اقدامات اصلاحی صورت گرفت، که مورد تشویق قرار گرفتند.

وی در پایان گفت: بعد از بازدیدهای امروز جلسه ای در قالب ستاد بحران شهرستان در محل فرمانداری تشکیل شد که در این جلسه مشکلات جمع بندی شد و حوزه مدیریت روان آب ها و سیلاب های شهری و کمبود در حوزه آب شرب مورد نیاز شهرستان تصمیماتی گرفته شد که ان شاالله نتایج نهایی به استحضار هموطنان عزیزمان خواهد رسید.

فرماندار هندیجان گفت: در بازدید های امروز به اتفاق مدیر کل محترم مدیریت بحران استان نقاط بحرانی شهرستان از جمله سیلاب ها و روان آب های جاده مواصلاتی هندیجان بندر دیلم، تنش آبی در مناطق مسکونی مهر جنوبی و شمالی و مزارع کشاورزی که در معرض سیلاب ها قرار داشتند، شناسایی شد که تمهیدات لازم صورت گرفت و قول مساعد داده شد که در کوتاه ترین زمان این مشکلات مرتفع شود.

خبرنگار: ناصر حکیمی

4/5 - (1 امتیاز)

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *