به گزارش ایران باران نیوز، اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شادگان در سال ۱۴۰۳ به ریاست صالح زاده فرماندار شادگان و با حضور منصوری امام جمعه شادگان، فرحانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شادگان، حدادپور مدیر آموزش و پرورش شهرستان و سایر اعضاء با محوریت گزارشی از آخرین وضعیت فضاهای آموزشی، گرامیداشت هفته معلم در محل سالن جلسات غدیر مدیریت آموزش و پرورش برگزار شد.

جمال صالح زاده فرماندار شادگان در این جلسه ضمن تبریک به امت اسلام و سبزپوشان حریم ولایت سپاه پاسداران و نیروهای مسلح بخاطر عملیات وعده صادق بر علیه رژیم صهیونیستی تشکر و قدردانی کرد و گفت: این عملیات هیمنه پوشالی رژیم کودکش اسراییل شکسته شد و عزت همه مسلمانان و آزادی خواهان و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش جلوه گر کرده است.

صالح زاده با اشاره اجرای طرح بازگشت دانش آموزان بازمانده از تحصیل در شهرستان اشاره کرد و افزود: با اقدامات و پیگیری‌های صورت گرفته ۳۰۰ دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در شهرستان، شناسایی و به فرآیند تحصیل و کلاس‌های درس بازگردانده شدند.

فرماندار شادگان با بیان اینکه کنکور سراسری مرحله اول در روزهای پنج شنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه در شش حوزه شهرستان برگزار می‌شود، گفت: براساس آمار سازمان سنجش کشور بیش از هزار و ۸۰۰ نفر داوطلب از شهرستان شادگان در این آزمون رقابت می‌کنند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شادگان در بحث پیگیری موضوعات شهرستان روال بسیار خوب و منسجم قرار دارد و عنوان کرد: امیدواریم با روی کار آمدن دکتر هاشم خنفری منتخب مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در راستای رفع مشکلات و توسعه، عمران و آبادانی شاهد اتفاقات خوبی در شهرستان خواهد افتاد.

لازم به ذکر است: تمهیدات لازم جهت برگزاری همایش تقدیر از معلمان نمونه شهرستان، برگزاری امتحانات نهایی و کنکور، پیگیری تأمین وسایل سرمایشی مدارس، اولویت‌بندی ساخت فضاهای آموزشی جدید، تسریع در تکمیل و تحویل پروژه‌های نیمه تمام و روبه اتمام نوسازی تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید، پیگیری مصوبات شورای آموزش آموزش از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

خبرنگار ناصر حکیمی

4.7/5 - (4 امتیاز)

By سیاوش باران وند

خبرنگاری شغل، حرفه، عشق و هنر است. هنر و عشقی که با جان و دل آمیخته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *