تجمع بزرگ مردم اهواز در حمایت از طرح عفاف و حجاب با حضور فرمانده کل انتظامی کشور و اعلام محدودیت های ترافیکی

به گزارش ایران باران نیوز، مردم اهواز روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت برای چندمین بار حمایت خود را از طرح عفاف و حجاب موسوم به طرح نور نیروی انتظامی اعلام می کنند.

تجمع مردم همیشه در صحنه اهواز روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت راس ساعت ۱۷ در مصلی مهدیه امام خمینی یکبار دیگر حمایت خود را از طرح نور فراجا اعلام کرده و از زحمات نیروهای تلاشگر انتظامی تشکر و قدردانی خواهند کرد.

سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این اجتماع بزرگ برای مردم سخنرانی خواهد کرد.

در همین راستا حجت الاسلام موسوی فرد امام جمعه اهواز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن حمایت از طرح نور گفت: باید از طرح نور حمایت شود چرا که بحث حجاب مهم است و مردم و همه دستگاه‌ها باید کنار نیروی انتظامی باشند و در مقابل بی‌حجابی مقابله کنند و این طرح محله به محل اجرا شود. امام جمعه اهواز اظهار داشت حجاب تنها مختص به دین اسلام نیست و پدران و مادران ما باید تمرین حجاب در کودکی را به فرزندان خود بیاموزند.

سرهنگ سعید حسنوند رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اهواز محدودیت های ترافیکی را در مسیرهای منتهی به مصلی مهدیه امام خمینی اعلام کرد که بر این اساس مسیرهای بلوار آیت الله بهبهانی مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال از تقاطع کیکاووس تا سه راهی سلمان فارسی همه معابر منتهی به مصلای مهدیه از خیابان گندمی و حق بین شامل قنواتی معمارزاده، طالقانی، غفاری کیوان، خیابان امام و خیابان صدرالسادات و همه معابر منتهی به بلوار آیت الله بهبهانی از خیابان کمپانی حد فاصل خیابان رستگاری تا سلمان فارسی شرقی شامل مهربند، مجاهدین، خیابان وکیلی و خیابان‌های فرعی روبروی مصلی اعمال خواهد شد.

خبرنگار: علیرضا بهمنش

۴.۸/۵ - (۵ امتیاز)

By سیاوش باران وند

خبرنگاری شغل، حرفه، عشق و هنر است. هنر و عشقی که با جان و دل آمیخته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *