به گزارش ایران باران نیوز؛ جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی پیشگیری و کنترل بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در شهرستان به ریاست صالح زاده فرماندار شادگان و با حضور شکری رئیس مرکز بهداشت شهرستان و سایر اعضاء در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

جمال صالح زاده فرماندار شادگان در این جلسه اظهار داشت: شورای سلامت یکی از مهمترین جلسات شهرستان است و باید تمامی ادارات عضو در راستای سلامت و تشریک مساعی جهت افزایش رفاه حال شهروندان تلاش بیشتری داشته باشند.

رئیس شورای سلامت و امنیت غذایی شادگان با بیان اینکه ارتقای سطح خدمت رسانی به بیماران بیمارستان شهید معرفی زاده را از اولویت مهم شبکه بهداشت و درمان برشمرد و افزود: لازم است گزارشات اجرای روند مصوبات شورای سلامت توسط ادارات و دستگاههای متولی به فرمانداری و شبکه بهداشت و درمان بصورت منظم و مستمر ارسال نمایند.

صالح زاده همچنین با اشاره به اهمیت پیشگیری وکنترل بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان، اظهار داشت: اداره دامپزشکی همچنین با همکاری ادارات مرتبط نسبت به انجام تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی در راستای جلوگیری از شیوع بیماری آنفلوانزا فوق حاد پرندگان در سطح شهرستان اقدامات لازم انجام دهند.

لازم به ذکر است: مقرر گردید بمنظور بررسی آخرین وضعیت آب شرب شهرستان، مرکز بهداشت و اداره آبفا با محوریت فرمانداری از تاسیسات آبرسانی بازدید مشترک داشته باشند و گزارش لازم در جلسه شورای سلامت ارائه دهند.

همچنین تشکیل جلسه کمیته اتلاف سگ های بلاصاحب در محل فرمانداری با حضور شهرداران، پیگیری وضعیت بهداشت در مدارس شهرستان و‌‌ … از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

خبرنگار ناصر حکیمی

5/5 - (1 امتیاز)

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *