به گزارش ایران باران نیوز و به نقل از روابط عمومی قرارگاه مردمی شهید حاج ابراهم همت حمید رضا اکبری به همراه اعضا شورای اسلامی روستا واله از توابع دهستان ولوپی و سیمت ازتوابع دهستان راستوپی از توابع بخش مرکزی سواد کوه بازدید کرد.

اکبری در این بازدید بیان داشت: متاسفانه باید گفت وجود فقر و محرومیت و همچنین عدم توجه به برخی مسائل در بعضی از مناطق استان مازندران باعث افزایش مهاجرت مردم شده است و این یعنی ضربه به سلامت امنیت غذایی ،چرا که روستاها در این خصوص مولد هستند.
مدیر قرارگاه مردمی شهید همت با بیان اینکه مسئله بهداشت در مناطق محروم برای همه اهمیت خاصی دارد اظهار کرد: خانواده‌های نیازمند به دلیل عدم توان مالی و گاها دوری راه دسترسی به پزشک ندارند و دراین خصوص دچار مشکلات زیادی هستند، که ما در این راستا تا حدودی توانسته ایم آنلاین این نیاز را رفع کنیم.

این جهادگر مردمی با اشاره به امتداد طرح‌های جهادی در مناطق روستایی گفت: وقتی چنین محرومیتی در روستاها وجود دارد، تنها اعزام تیم‌های جهادی نمی‌تواند باعث بهبود وضعیت شود و لازم است تمام ارگان‌ها، به صورت جدی در این زمینه پیگیری‌های لازم را انجام دهند و یکی از وظایف ما کنشگران مردمی به عنوان تیم‌های فعال میدانی انعکاس این دغدغه‌ها به مسولین دلسوز است.
دراین بازدید میدانی رضا شورزند عضو شورای اسلامی روستای وآله و آقای حبیب الله حسن پور دهیار روستا سیمت و همچنین آقای رمضان خسروی دهیار روستا خرج سوادکوه به بیان مشکلات پرداخته و به اتفاق مدیرجهادی قرارگاه مردمی شهیدحاج ابراهیم همت ازروستاهای وآله پیشین ،وآله وسیه کش و سیمت وخرج درجهت اجرای برنامه های توسعه همه جانبه روستا بازدید بعمل آورند.

۴/۵ - (۱ امتیاز)

By سیاوش باران وند

خبرنگاری شغل، حرفه، عشق و هنر است. هنر و عشقی که با جان و دل آمیخته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *