به گزارش ایران باران نیوز؛ جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزی شهرستان به ریاست صالح زاده فرماندار شادگان و با حضور منصوری امام جمعه شادگان،حداد پور رئیس اداره آموزش و پرورش شادگان و سایر اعضاء در محل سالن جلسات غدیر اداره آموزش پرورش شهرستان برگزار شد.

صالح زاده فرماندار شادگان در این جلسه با گرامیداشت سالروز تشكيل نهضت سواد آموزي به فرمان امام (ره) در هفتم دي سال ۱۳۵۸ ، گفت:تاسیس نهضت سوادآموزی به عنوان یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای آموزش و پرورش ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاشهای مجموعه سواد آموزی آموزش و پرورش شهرستان ادامه داد: با همت اداره سواد آموزی شادگان از سال ۹۵ تا ۱۴۰۱ تعداد پنج هزار و ۵۰۳ نفر در سطح شهرستان با سواد شدند.

فرماندار شادگان همچنین با بیان اینکه تمام ادارات شهرستان باید برای ریشه کنی بی سوادی تلاش کنند عنوان داشت: بخشداران شبکه بهداشت و درمان ، نهادهای حمایتی و سایر ادارات در راستای ترغیب و تشویق افراد محروم از جهت شرکت در کلاس های سوادآموزی با آموزش دهندگان همکاری کنند.

فرماندار شادگان به نقش مهم و اساسی خطبا و روحانیون در جامعه اشاره کرد و افزود: حوزه علمیه و ائمه جماعت به لحاظ ارتباطی که محله محور در مساجد دارند آحاد مردم را به اهمیت سواد و همچنین ترغیب تبلیغ نمایند.

فرماندار شادگان درپایان گفت: برگزاری مسابقه مربوط به مهارت های زندگی بین سواد آموزان ،پیگیری حق الزحمه آموزش دهندگان و همچنین استخدام آنها ، معرفی افراد محروم از سواد از سوی نهادهای حمایتی و تشویق آنها به شرکت در کلاسهای سواد آموزی از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

خبرنگار ناصرحکیمی

5/5 - (1 امتیاز)

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *