به گزارش ایران باران نیوز از شادگان، جمال صالح زاده فرماندار شادگان، وحید خاوئی مدیرعامل بنیاد علوی کشور و هیئت همراه، عبدالرحمن منصوری امام جمعه شادگان و جمعی از مسئولین ادارات از مناطق مختلف شهرستان شادگان جهت بررسی آخرین وضعیت پروژه های بنیاد علوی بازدید نمودند.

جمال صالح زاده فرماندار شادگان در این بازدیدها، اظهار داشت: بنیاد علوی تا کنون خدمات متنوعی در شهرستان شادگان داشته که باعث امیدواری بین مردم این شهرستان شده است.

فرماندار شادگان با بیان اینکه ساخت ۱۱ زمین چمن مصنوعی در شهرستان در برنامه بنیاد علوی است، گفت: امروز ۲ زمین چمن مصنوعی مدرسه شبانه روزی رسول اکرم (ص) دارخوین و مدرسه شهید عبدالصمد آلبوغبیش دهستان بوزی به بهره برداری رسید و مجموعا ۶ زمین چمن مصنوعی در شهرستان جهت ورزش جوانان و ایجاد شور و نشاط بخصوص دانش آموزان بوجود آورده است.

وی افزود: اکثر مصوباتی که در دستور کار بنیاد مستضعفان قرار داشت با سرعت بالایی در حال اجراست و تمامی تعهدات در حال انجام است.

فرماندار شادگان گفت: حدود ۹۰۰ کیلومتر انهار در این شهرستان وجود دارد که مستقیم با معیشت و اشتغال مردم منطقه ارتباط دارد، این انهار نیاز به لایروبی داشت که ۴۰ درصد آن تا امروز عملیاتی شده و امیدواریم استمرار داشته باشد.

صالح‌زاده افزود: با اقدامات صورت گرفته توسط دولت مردمی و بنیاد مستضعفان شهرستان شادگان در آینده نزدیک، شهرستانی کاملا توسعه خواهد شد.

مدیرعامل بنیاد علوی کشور نیز در بازدید از شهرستان شادگان با اشاره به مشارکت این بنیاد در حوزه های عمرانی استان خوزستان گفت: یکی از این پروژه ها لایروبی ۲۷۰ کیلومتر از انهار کشاورزی شادگان در سه سال گذشته با اعتبار ۱۸۵ میلیارد ریال است.

وی به مساعدت به عمران شهری شهر شادگان با اعتبار بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان اشاره کرد و گفت: در حوزه عمران و اجرای مبلمان شهری بنیاد علوی کمک‌های زیادی کرده تا به واسطه این کمک‌ها شاهد توسعه عمران شهری باشیم.

خاوئی افزود: احداث ۷۰۰ واحد مسکونی از یکهزار و ۵۰۰ واحد در شادگان از ابتدای سال جاری آغاز شده که پیشرفت قابل توجه‌ای دارد و قطعا یکهزار و ۵۰۰ واحد مسکونی به طور کامل احداث و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

خاوئی توسعه و نوسازی مراکز بهداشت و درمان شهرستان شادگان را از دیگر اقدامات بنیاد علوی عنوان و بیان کرد: اهدای دستگاه فیکو با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان، اهدای آمبولانس مجهز با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار و تهیه تجهیزات پزشکی با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار از دیگر اقدامات بنیاد علوی در توسعه بهداشت شادگان است.

وی افزود: در سه سال گذشته ۶ هزار بسته معیشتی با اعتبار هر بسته ۱۲ میلیون ریال به مادران شیرده شهرستان شادگان توسط بنیاد علوی اهدا شد.

خبرنگار ناصر حکیمی

۴/۵ - (۱ امتیاز)

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *