به گزارش ایران باران نیوز از شادگان،‌ دکتر صالح زاده فرماندار شادگان با اشاره به توافقات صورت گرفته در جلسه مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۹ با صندوق کارآفرینی امید متعاقب دور دوم سفر ریاست محترم جمهوری حجت الاسلام دکتر سید ابراهیم رئیسی به شهرستان،اظهار داشت: مبلغ ۲۵ میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبارات مصوب ملی و برای حمایت از ایجاد و توسعه از اشتغال پایدار و دانش بنیان با تاکید بر حوزه گردشگری استان با اولویت شهرستان شادگان در قالب تفاهمات فی مابین معاونت توسعه روستایی و این صندوق در سالهای ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ تخصیص داده شده است.

صالح زاده افزود: با توجه به رویکرد دولت در جهت تقویت حوزه گردشگری و طرح های دوستدار محیط‌زیست، این فرمانداری از طرح هایی که در جهت تحقق این هدف گام بر می دارد استقبال نموده و حمایت می کند.

صالح زاده ضمن دعوت از همه متقاضیان شهرستان جهت ارائه طرح های گردشگری ، گفت:متقاضیان با در دست داشتن طرح گردشگری جهت ایجاد اشتغالزایی ، همچنین ارائه مشاوره در این حوزه و جذب این مبلغ به اداره میراث فرهنگی ،گردشگردی صنایع دستی شهرستان مراجعه نمایند.

خبرنگار: ناصر حکیمی

5/5 - (1 امتیاز)

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *