به گزارش ایران باران نیوز از هندیجان درجلسه شورای سلامت به ریاست عبدالحسن دریائی فرماندار شهرستان هندیجان و اعضای جلسه در سالن جلسات فرمانداری برگزارشد.
عبدالحسن دریائی فرماندار شهرستان هندیجان ضمن تبریک سال نو شمسی به مردم شریف شهرستان هندیجان، سالی پر از خیر و برکت را برای مردم  این سرزمین آرزو کرد و گفت: همه مدیران ادارات و دستگاههای اجرایی با نگاهی اجمالی به یک سال گذشته خود کمی و کاستی های اداره خود را یادداشت کنند تا به کمک یکدیگر مشکلات را با برنامه‌ریزی در سال ۱۴۰۲ از سر راه برداریم و ان شا الله شهری پویا و سربلند داشته باشیم که به آن افتخار کنیم.
نماینده عالی دولت با گله مندی از بعضی مدیران افزود: ما نباید درگیر مسائل جزئی و کوچک در جلسات شورای سلامت باشیم مدیران ادارات مشکلات و کارهای محوله را در اسرع وقت برطرف و به سرانجام برسانند تا در جلسات آتی شورای سلامت پیگیر کارهای کلان و بزرگتری باشیم.
وی ادامه داد: بعد از ایام عید همه دستگاه ها به ویژه شهرداری با ترسیم چشم انداز برای سال آینده نوید بخش آینده ای بهتر برای چهره ی شهرمان باشیم.
عبدالحسن دریائی گفت:اکنون شاهد حضور مهمانان نوروزی در شهرستان هستیم، تیم بازرسی با بازدید های شبانه روزی از پارک ها، نمازخانه ها، سرویس های بهداشتی، محل اسکان مسافران نوروزی و با نظارت بر این اماکن حداقل امکانات رفاهی را برای مهمانان این دیار فراهم سازیم و همچنین پاکسازی ورودی های شهر به ویژه کنار مغازه های اغذیه فروشی بصورت مستمر انجام شود تا با کار تیمی و تلاشی مضاعف میزبان شایسته‌ای برای مهمانان باشیم. نمازخانه و سرویس های بهداشتی پایانه مسافربری هندیجان نیز به صورت همزمان مورد بازرسی  تیم بازرسی قرار گیرد.
دریائی فرماندارهندیجان  خطاب به مدیران شهرستان درپایان اظهارداشت: مسئولیت امروز شهرستان هندیجان در دست ماست ، به هیچ عنوان از هیچ مدیری قابل قبول نیست که در ایام عید نوروز بر خط نباشد؛ برای مردم عزیزمان این روز ها ایام عید می باشد اما برای ما مسئولین ایام کار و تلاش کردن است؛ امروز مسئولیتی بر دوش ما گذاشته شده است که خودمان قبول کرده ایم و با خدمتگزاری به مردم ناظر برکات آن در زندگی شخصی خواهیم بود.خبرنگارناصرحکیمی

post Rating

By سیاوش باران وند

خبرنگاری شغل، حرفه، عشق و هنر است. هنر و عشقی که با جان و دل آمیخته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *