همزمان با میلاد با سعادت حضرت مهدی(عج) مراسم افتتاحیه چندین پروژه عمرانی اداره آموزش و پرورش شهرستان شادگان با حضور دکتر صالح زاده فرماندار شادگان، حجت الاسلام ‌و المسلمین ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، معزی معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش استان خوزستان، محمد سعیدی پور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستان، فرهنگیان و اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان برگزار گردید.
دکتر صالح زاده فرماندار شادگان در حاشیه این مراسم با تبریک نیمه شعبان، سالروز ولادت فرخنده ولی عصر حضرت مهدی (عج)، اظهار داشت: سالن چند منظوره ورزشی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی واقع در شهرک شهید منتظری شامل زمین ساحلی دو منظوره”فوتبال و والیبال”و کلاس درس تربیت بدنی با اعتباری  بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی افتتاح و دانش آموزان از این پروژه ورزشی بهره منده خواهند شد.
فرماندار شادگان ادامه داد: آموزشگاه ۶ کلاسه شهید اندرزگو شهرک شهید منتظری به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع، ۸۰۰ مترمربع زیر بنای آموزشی ، ۱۹۰۰ متر مربع محوطه سازی بتنی و آسفالتی، دیوارکشی ۱۸۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۸۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و کمک های وزارت نفت احداث شده است.
رئیس شورای آموزش و پرورش شادگان به افتتاح آموزشگاه شهید پاسدار عبدالحسین مجدمی مقدم در روستای مسیر بخش مرکزی اشاره کرد و گفت: مساحت این مدرسه ۱۰۰۰ مترمربع است که با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و کمک های وزارت نفت ساخته شده است.
صالح زاده ادامه داد: زمین فوتسال ساحلی مجتمع ورزشی ولایت در ابعاد ۳۵ در ۲۰ به مساحت ۷۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر بیش از ۱۰۰ میلیون تومان است که در اختیار دانش آموزان و ورزشکاران قرار خواهد گرفت.
فرماندار شادگان اظهار داشت: کلاس درس تربیت بدنی دانش آموزان دبستان شهید مدنی روستای بدرانی به منظور ارائه آموزش های ورزشی و ارتقای سلامت دانش آموزان به مساحت ۲۵۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.
لازم به ذکر است: پنج پروژه آموزشی و ورزشی شهرستان با پیگیری های نماینده مردم شریف شادگان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان شادگان، اداره آموزش و پرورش استان و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان افتتاح و به بهره برداری رسید.
خبرنگار: ناصر حکیمی

۵/۵ - (۱ امتیاز)

By سیاوش باران وند

خبرنگاری شغل، حرفه، عشق و هنر است. هنر و عشقی که با جان و دل آمیخته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *