نامجو جانشین رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور در جمع مدیران و خادمین این ستاد در خوزستان گفت؛ سرزمین خوزستان به واسطه دفاع مقدس و خون شهدای جوانان این کشور پیوند دهنده قلوب تمامی ایرانیان است.

به گزارش ایران باران نیوز، صبح امروز سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 مهندس نامجو جانشین رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور در جمع مدیران و خادمین این ستاد در خوزستان گفت؛ سرزمین خوزستان به واسطه دفاع مقدس و به برکت خون مطهر شهداء پیوند دهنده قلوب تمامی ایرانیان شده است.

نامجو افزود؛ پیشرفت کار اجرائی در پروژه های دست اقدام به خوبی در حال انجام است و بحمدالله استقبال علاقه مندان به مشارکت در بازسازی و توسعه عتبات مقدسه به ویژه مشارکت مردم در تأمین کاشی صحن عقیله بنی هاشم حرم امام حسین علیه السلام در قالب طرح پویش کاشی خیلی خوب است.

جانشین رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور گفت؛ در طرح پویش کاشی اسامی تمامی افرادی که مشارکت دارند پشت کاشی های صحن عقیله به یادگار ثبت می شود و در این رابطه در حال تکمیل زیرساخت های نرم افزاری لازم برای نشان دادن محل نصب کاشی های مشارکت شده افراد هم هستیم.

نامجو رئیس قرار گاه اربعین ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور در پایان افزود؛ بحمدالله با وجود آقای موسوی رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان و تیم همراه ایشان، در ایام اربعین ما هیچگونه دغدغه ای بابت خدمات به زائرین اربعین در استان خوزستان و پایانه های چذابه و شلمچه نداریم.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین سید محمود موسوی رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان گزارشی از روند اجرای برنامه های جذب مشارکت ها برای بازسازی عتبات عالیات و برنامه ریزی های انجام شده برای ارائه خدمات مطلوب به زائرین اربعین و همچنین راه اندازی مجمع خیرین حرم ساز در استان ارائه دادند.

خبرنگار ناصر حکیمی

 

5/5 - (1 امتیاز)

By سیاوش باران وند

خبرنگاری شغل، حرفه، عشق و هنر است. هنر و عشقی که با جان و دل آمیخته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *