اعزام ۵۰ دانشجوی رتبه‌ی برتر دانشگاه‌های تهران برای برگزاری کلاس‌های آموزشی

به گزارش ایران باران نیوز، صالح زاده فرماندار شادگان با همراهی منصوری امام جمعه شادگان، فرحانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شادگان، حدادپور مدیر آموزش و پرورش شهرستان در جمع اعتکاف علمی، آموزشی و فرهنگی مدرسه جهادی شهید احمد کاظمین مستقر در دبیرستان شبانه روزی نورالهدی شهرستان حضور یافت و از نزدیک در جریان برنامه‌های آنان قرار گرفت.

جمال صالح زاده فرماندار شادگان در این بازدید ضمن تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: اعتکاف علمی، آموزشی و فرهنگی به همت گروه جهادی مدرسه شهید احمد کاظمی در دهه اول ماه مبارک رمضان برای دانش آموزان مستعد شهرستان شادگان اجرا شد.

صالح زاده از حضور ۵۰ دانشجوی رتبه‌ی برتر دانشگاه‌های تهران برای برگزاری کلاس‌های آموزشی خبر داد و افزود: این اعتکاف علمی برای ۱۶۰ دانش‌آموز شهرستان مقطع متوسطه دوم پایه‌ی دهم، یازدهم و دوازدهم در دبیرستانهای شبانه روزی نورالهدی و شبانه روزی حضرت امام خمینی(ره) برای تقویت بنیه علمی در دروس مختلف درسی با هدف عدالت آموزشی، همچنین برگزاری کلاس‌های مشاوره و آزمون‌های روزانه برای بهبود وضعیت آموزشی برگزار شد.

 

فرماندار شادگان در ادامه با تقدیر و تشکر از اقدامات و فعالیت‌های گروه جهادی مدرسه شهید احمد کاظمی طی مدت حضور در شهرستان، گفت: فعالیت‌های اجرا شده در این اعتکاف علمی بسیار ارزشمند و ستودنی است و ما قدردان زحمات تک‌تک اعضای این گروه جهادی هستیم.

لازم به ذکر است: جشن تکلیف و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مدرسه راه ایمان و مدرسه مبارکه از دیگر برنامه‌های اجرا شده این گروه جهادی بود.

خبرنگار: ناصر حکیمی

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *