به گزارش ایران باران نیوز، بدونه شک رسانه، امروزه جزو لاینفک زندگی افراد گردیده و با استفاده از رسانه، بدونه محدودیت زمانی و مکانی و تعداد با افراد زیادی می توان ارتباط برقرار نمود و می توان طیف گسترده ای از ارتباطات را در لحظه تجربه کرد.
در دنیای امروز رسانه یکی از اثرگذارترین عوامل در تغییرات فرهنگی، سیاسی و اجتماعی می باشد و این تاثیر آنقدر اهمیت دارد که در تصمیمات راهبردی نظام های سیاسی نادیده گرفته نمی شود.
کاربران فضای مجازی هم امروزه نسبت به محتوای رسانه ای حساس شده اند و به همین جهت تولید محتوا یک فاکتور مهم در جذب مخاطب تبدیل گردیده است.
در استان خوزستان افراد اثرگذار در امر رسانه کم نیستند، اما افرادی که با تولید محتوا و نشر بتوانند مخاطبین را تا آن حد جذب کرده که موجب افزایش مشارکت انتخاباتی و بالابردن رأی یک نامزد انتخاباتی گردند محدود هستند، یکی از این چهره ها در استان خوزستان، ایمان مالانو می‌باشد.
وی در حال حاضر مسئول روابط عمومی دکتر جلیل مختار نماینده‌ی آبادان است. در انتخابات دوره ی یازدهم مجلس شورای اسلامی ایمان مالانو مسئول تبلیغات ستاد سید محمد مولوی بود، تاثیر ایشان تا حدی بود که توانست فضای مجازی شهرستان آبادان را به سمت سید محمد مولوی سوق دهد و مولوی با سی و پنج هزار رأی راهی مجلس گردد، این میزان رأی به نفع کاندیدای، تا امروز در انتخابات شهرستان آبادان بی سابقه بود.
از دو سال پیش که ایمان مالانو به عنوان مسئول روابط عمومی جلیل مختار نماینده ی آبادان انتخاب گردید با نشر عالی و گسترده ی عملکرد وی در حدود ۶۰۰ گروه و کانال فضای مجازی آبادان و استان خوزستان و کشور را به سمت جلیل مختار هدایت نمود به گونه ای که در انتخابات دوره ی دوازدهم که
هفته ی پیش برگزار گردید از میان حدود هفتاد نامزد انتخابات حوزه ی آبادان دکتر جلیل مختار با کسب بیش از بیست هزار رأی به تنهایی در دور اول پیروز انتخابات گردید. در حالی که در دو دوره ی انتخابات که جلیل مختار موفق به صعود گردید هیچ گاه نفر اول انتخابات را کسب نکرده بود، اغلب تحلیلگران سیاسی و امر رسانه بر این باور هستند که نقش ایمان مالانو در کسب این موفقیت قابل انکار نیست و نقش بی بدیلی در معرفی و نشر عملکرد دکتر جلیل مختار در چهار چوب روابط عمومی وی در فضای مجازی داشته است.
و اما تیتر انتخاباتی او که آبادان را برای جلیل مختار یک صدا کرد، برای همیشه ماندگار خواهد ماند
(آبادان یک صدا با مختار)

ایمان مالانو از چهره های شناخته شده و حرفه ای در حوزه روابط عمومی و فضای مجازی کشور است.
همچنین رسانه مجلس شورای اسلامی نیز در چند سال اخیر مطالب زیادی در خصوص تاثیر و نقش ایشان در انتخابات و رسانه مجازی استان خوزستان مطالبی منتشر داشته است.
در پایان از تمامی رسانه ها کمال تشکر و قدردانی را داریم که به خوبی جامعه رسانه ای را شناسایی و معرفی می کنند.

۴.۴/۵ - (۷ امتیاز)

By علیرضا بهمنش

خبرنگاری حرفه نام‌آوری و نان‌آوری نیست؛ هنر کشف و درک حقیقت و بیان دلیرانه آن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *