به گزارش ایران باران نیوز، رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان هندیجان موسی چاروسایی گفت: مسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاههای استان خوزستان انتخابی کشور با حضور ۱۲۵ورزشکار به میزبانی شهرستان ایذه در رده های سنی نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان، مستر و معلولین در دو کلاس راست دست و چپ دست برگزار گردید.

وی افزود: هومن شعبانی نوجوان اهل شهرستان هندیجان و پدیده ای نو ظهور در ورزش مچ اندازی در وزن ۵۵ کیلوگرم با درخشش در مسابقات مچ اندازی قهرمانی کشور توانست با چهار مدال طلا با ارزش در دو رده سنی کلاس دست راست و دست چپ نوجوانان و بزرگسالان دست یابد.

همچنین سید امیر مولایی در رده سنی جوانان در وزن ۹۰+ کیلوگرم مدال نقره(راست دست) و میلاد دیدور در رده سنی امید در وزن ۶۵ کیلوگرم مدال نقره (راست دست) و موسی چاروسایی در وزن ۹۰ کیلوگرم مستر (راست و و چپ) دست دو مدال طلا و نقره دست یابد.

چاروسایی ادامه داد: قطعا با پیدایش نوجوانان جسور و توانایی چون هومن شعبانی در ورزش مچ اندازی بزودی شاهد ورود شمار دیگری از نوجوانان توانمند شهرستان به این رشته ورزشی خواهیم بود.

ایشان در پایان گفت: نفرات برتر جواز حضور در مسابقات کشوری به میزبانی استان گلستان که در اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار میشود جهت شرکت در مسابقات آسیایی ۲۰۲۴ اعزام می شوند.

خبرنگارناصرحکیمی

۴/۵ - (۱ امتیاز)

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *