به گزارش ایران باران نیوز، در آستانه فرارسیدن دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، زنگ انقلاب با حضور صالح زاده فرماندار شادگان، منصوری امام جمعه شادگان، فرحانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شادگان، حداد پور رئیس اداره آموزش و پرورش شادگان، حمر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شادگان، مسئولین ادارات و دستگاه های اجرایی، فرهنگیان و دانش آموزان به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه عترت نواخته شد.

صالح زاده فرماندار شادگان طی این مراسم ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، اظهارداشت: ۱۲ بهمن ماه سالروز بازگشت تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن عزیزمان ایران اسلامی و روزهای ماندگار و فراموش نشدنی در تاریخ ملت بزرگ ایران اسلامی است.

فرماندار شادگان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در اهمیت نقش جوانان در پیشرفت کشور، گفت: رهبر معظم انقلاب همواره در سخنرانی هایشان نوید آن را می دهند که آینده و سرنوشت این کشور و این نظام اسلامی در دست جوانان است.

صالح زاده به افتتاح نمایشگاه های مدرسه انقلاب در دبیرستان دخترانه نمونه دولتی حضرت زهرا (س) و پسرانه شهید بهشتی اشاره کرد و گفت: برپایی این نمایشگاه ها در مدارس باعث تعمیق باورهای انقلاب در بین دانش آموزان می شود که با درس گرفتن از گذشته انشالله آمادگی خودشان را پیش از بیش اعلام کنند و به دست توانمند آنها ارزش های انقلاب اسلامی حفظ شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش شادگان با بیان اینکه دانش آموزان آینده سازان این انقلاب و کشور هستند، افزود: دانش آموزان حاضر در نمایشگاه ها با اطلاعات کامل روایتگری بسیار خوبی از این نمایشگاهها با محتوای خیلی خوب با عنوان دیروز ما که چه بودیم و امروز ما که عزت و اقتدار در این کشور حاکم است و فردای ما که ان شاء‌الله با زمینه سازی ظهور حجت بن الحسن عج مهد خواهد بود اشاره نمودند.

فرماندار شادگان در پایان به پروژه های عمرانی قابل افتتاح در شهرستان اشاره کرد و گفت: امسال بمنظور گرامیداشت دهه مبارک فجر در شهرستان اسکله شناور صیادی خور ابوخضیر و ساختمان اداری، چندین پروژه عمران شهری و روستایی، آموزش وپرورش، نوسازی مدارس، بهداشت و درمان و… افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

لازم به ذکر است: این مراسم امسال به دلیل تقارن ۱۲ بهمن با روز پنجشنبه که مدارس تعطیل است، یک روز پیش از آغاز دهه مبارک فجر برگزار شد.

خبرنگار ناصر حکیمی

۵/۵ - (۱ امتیاز)

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *