به گزارش ایران باران نیوز، حمیدرضا اکبری نماینده ویژه فرمانداری سواد کوه در حوزه پیشرفت و توسعه روستایی در نشست با اعضاء تعاونی دهیاران بخش مرکزی سوادکوه با اشاره به اینکه نگاه وزارت کشور به توسعه و ظرفیت درآمد پایدار روستاها می باشد اظهار کرد: برخی از روستاهای سوادکوه از قابلیت بالایی برخوردار هستند که در زمینه درآمد پایدار برای دهیاری می تواند سرآمد باشد.
وی با اشاره به اینکه تعاونی دهیاران باید تلاش کنند تا به یک بنگاه اقتصادی پایدار برای روستاها تبدیل شوند، افزود: باید کمک کنید تا روستاهای بخش مرکزی مولد شوند و دولت انقلابی سیزدهم نیز امکانات اولیه و زیرساختی را تأمین کند.
وی همچنین در آخر بیان داشت: شرکت تعاونی دهیاران باید با نگاهی نو با توان بیشتر در خدمت روستاها و انجام پروژه های مختلف به جهت درآمدزایی بیشتر باشد. مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی سواد کوه نیز با برنامه ها و اهداف پیش رو و اذعان به اینکه شرکت در جهت خدمت به روستاها و مناطق محروم و رفع مشکلات تمام توان خود را بکار خواهد گرفت گفت: در کنار آن برنامه های درآمدزایی و انجام پروژه ها نیز مد نظر خواهد بود از فرمانداری و بخشدار خواست تا در خصوص تجمیع پروژهای عمرانی بخش مرکزی و انجام آن توسط شرکت تعاونی دهیاری مساعدت کنند.

post Rating

By سیاوش باران وند

خبرنگاری شغل، حرفه، عشق و هنر است. هنر و عشقی که با جان و دل آمیخته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *