فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان: اجراي طرح جمع آوري و توقيف خودروهاي شوتي در هنديجان

به گزارش  ایران باران نیوز، سرهنگ کامران خوشنام وند در با خبرنگار ما، با اشاره به اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولويت جمع آوري و توقيف خودروهاي شوتي در شهرستان هنديجان گفت: خودروهاي شوتي علاوه بر اينکه در حوزه قاچاق مشکلاتي را براي کشور به همراه دارند در حوزه ترافيکي و شدآمدي نيز مشکلاتي را براي شهروندان ايجاد مي کنند و با اقدامات مجرمانه شان جان خود و ديگران را به خطر مي اندازند.

وي افزود: اين طرح با محوريت پليس امنيت اقتصادي شهرستان هنديجان در مبادي ورودي و خروجي، محل هاي دپو، محورهاي مواصلاتي به مدت 72 ساعت به مرحله اجرا در آمد.

سرهنگ خوشنام وند با اشاره به اينکه در اين طرح از ظرفيت رده هاي انتظامي بهره گيري و استفاده شد، ادامه داد: دراجراي اين طرح در مجموع 45 ميليارد ريال انواع کالاي قاچاق ممنوعه کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان هنديجان با اشاره به توقيف 20 دستگاه انواع خودروي شوتي، خاطر نشان کرد: در اين طرح 20 متهم دستگير و تحويل مراجع قضايي شدند.

سرهنگ خوشنام وند در پايان گفت: پليس همه تلاش خود را در برخورد با خودروهاي شوتي و مبارزه با قاچاق کالا به کار گرفته و از هيچ کوششي دريغ نمی کند.

خبرنگار ناصر حکیمی

5/5 - (1 امتیاز)

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *