حمیدرضا اکبری :
بجد بخش دانش بیان قرارگاه مردمی شهید همت، تمام قد در حوزه منابع طبیعی و محیط زیست در کنار مردم غیور سواده کوه می ایستد .

نشست هم اندیشی و هم افزایی شورا و شهرداری شهر پل سفید با بخش دانش بنیان قرارگاه کنشگران شهید همت

مهندس بختیاری مدیر بخش دانش بنیان قرارگاه مردمی شهید همت در حوزه منابع طبیعی و محیط زیست در این نشست ضمن تاکید بر اهمیت حفظ محیط زیست بیان داشت: با توجه به افزایش جمعیت شهرها، باید الگوهای نحوه برخورد با مسئله پسماند هم تغییراتی یابد.
وی با تأکید بر توسعه پایدار شهری و اینکه باید در این سمت حرکت نمود، اظهار کرد: لازم است به گونه‌ای حرکت کنیم که در طرح های ارایه شده نیازهای دراز مدت انسانی و زیست محیطی را برطرف کنیم.
مدیر بخش محیط زیست و منابع طبیعی قرارگاه کنشگران شهید حاج ابراهیم همت در ادامه تصریح کرد: مفهوم توسعه پایدار در شهر پل سفید باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود که به جای تخریب کننده، احیاگر باشیم و لازم است در خصوص مدیریت پسماند به شیوه ای عمل کنید، تا تحولی ایجاد شود.

حمید رضا اکبری مسول قرارگاه کنشگران تحول و توسعه شهید حاج ابراهیم همت در این نشست نیز عنوان کرد: من اعتقاد دارم دولتی اداره کردن شهرها غیرممکن است و عدم تغییر این روش ، نتیجه‌ای را در برنخواهد داشت.
وی با بیان اینکه باید تمام تلاش‌ها به سمت دستیابی به راه حلی دائمی و درآمد زا برای شهرداری باشد تصریح کرد: سواد کوه باید نگین مازندران باشد ، شهری با بستری بر پایه توسعه و رشد و آسایش، باید شورا و شهرداری پل سفید زیبا دیدن زندگی را برای شهروندان عزیزش به ارمغان بیاورد.
اکبری با اشاره به قانون پسماند بیان داشت : این قانون که شامل 33 بند و 9 تبصره است، تمامی ارگان‌ها، سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها را مکلف کرده است تا در خصوص موضوع پسماند، همکاری همه جانبه داشته باشند.
مدیر قرارگاه کنشگران شهید حاج ابراهیم همت خاطرنشان کرد: این قانون وزارتخانه‌های کشور، نیرو، صنعت معدن و تجارت، بهداشت درمان و آموزش پزشکی، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و در نهایت سازمان حفاظت محیط زیست را بسیج کرده است تا با انگیزه مبارزه با آلایندگی‌های زیست محیطی در سطح کشور تلاش کنند.
وی در ادامه با اشاره به راه اندازی کارخانه بازیافت زباله در شهر پل سفید اشاره کرد و آن را گامی در راستای اجرای قانون پسماند ارزیابی کرده و اظهار داشت : دوستان ما در قرارگاه کنشگران تحول و توسعه شهید همت آماده اند تا در این خصوص تمام قد با دانش خود در اختیار شورا و مردم شهید پرور سواد کوه باشند .در پایان اعضاء شورا و شهردار پل سفید با بیان مشکلات و نقطه نظرات خود درخصوص حوزه پسماند اهتمام خودرا جهت رفع این مهم بیان نموده و خواهان مشاوره و همکاری با این نهاد مردمی ابراز داشتند.

خبرنگار ناصر حکیمی

4/5 - (1 امتیاز)

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *