به گزارش ایران باران نیوز؛ رزمایش کمک مومنانه (نذرواره امید) یلدای مهدوی در هندیجان با حضور فرماندار، امام جمعه ، فرمانده ناحیه سپاه و گروه های جهادی بسیج با توزیع ۷۰۰بسته برگزار شد.

به مناسب شب یلدا با همت گروه های جهادی بسیج شهری و روستایی برادران و خواهران مراسم رزمایش کمک مومنانه(نذرواره امید) یلدای مهدوی با ۷۰۰ بسته در میان نیازمندان شهرستان هندیجان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالحمید حسینی امام جمعه هندیجان با تبریک شب یلدا از تلاش های ارزشمند گروه های جهادی بسیج و فرماندهی ناحیه هندیجان و مجموعه سپاه حضرت ولیعصر (عج ) خوزستان در راستای خدمات رسانی شایسته به نیازمندان تقدیر و تشکر نمود.

وی افزود: با تلاش ناحیه سپاه هندیجان و گروه های جهادی بسیج شهرستان ۷۰۰ بسته کمک های مومنانه شامل میوه ، شکلات و شیرینی و پسته ، بادام درمیان نیازمندان هندیجان با رزمایش یلدای مهدوی توزیع شدند.

در پایان فرمانده ناحیه سپاه هندیجان سرگرد پاسدار سید جمال الدین علوی زاده اظهار داشت : با نیت خوشحالی محرومان در شب یلدا بنام یلدای مهدوی خدمتی برای محرومان هندیجان در توزیع بسته های مومنانه انجام گرفت و همچنین از حضور فرماندار و امام جمعه در این رزمایش بسته های مومنانه و گروه های جهادی بسیج تشکر می شود.

خبرنگار ناصرحکیمی

5/5 - (1 امتیاز)

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *