به گزارش ایران باران نیوز؛ مراسم افتتاحیه زمین چمن مصنوعی مدرسه استثنایی بهار انقلاب و باغچه بان در شادگان با حضور صالح زاده فرماندار شادگان، ممبینی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان، موسوی معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان ، حداد پور مدیر آموزش و پرورش شادگان،سلطانی دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان (بنیاد علوی)و جمعی از فرهنگیان و دانش آموزان برگزار شد.

جمال صالح زاده فرماندار شادگان طی این مراسم، اظهار داشت:زمین چمن مصنوعی مدرسه استثنایی بهار انقلاب و باغچه بان در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی درجهت غنای درس تربیت بدنی و بمنظور کیفیت بخشی به درس تربیت بدنی وگسترش فعالیت های ورزشی در مدارس با نیازهای ویژه به منظور ایجاد شور، نشاط وانگیزه به بهره برداری رسید.

فرماندار شادگان ادامه داد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل اموزش و پرورش و با مشارکت اداره استثنایی اموزش و پرورش و فرمانداری شادگان احداث شده است.

خبرنگار ناصرحکیمی

۵/۵ - (۱ امتیاز)

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *