به گزارش ایران باران نیوز، مسئول گروه جهادی پزشکی شهدای گمنام بندر ماهشهر گفت: کاروان سلامت به منظور ارائه خدمات درمانی و پزشکی در شهرک مدنی مستقر شده است.

علیرضا احمدپور، مسئول گروه جهادی پزشکی شهدای گمنام بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گفت: کاروان سلامت پزشکی شهدای گمنام هیئت رزمندگان  به مناسبت ۱۳ آبان در شهرک مدنی مستقر شد.

وی افزود: اعضای این گروه پزشکی با همکاری منطقه سوم دریایی ندسا هیات رزمندگان ماهشهر ،قرارگاه امام علی ع شهرک مدنی ماهشهر اقدام به برگزاری طرح ویزیت وداروی کرده وبه بیش از نفر افراد نیازمند خدمات درمانی عمومی وتخصصی ارائه کردند.

احمدپور اظهار داشت: خدمات درمانی شامل؛ ویزیت پزشکی ، مامایی, تغذیه, طب سنتی,تزریقات وپانسمان ,سرم تراپی،نوارقلب،کنترل قند وفشار خون و تحویل داروهای تمامی نسخ بیماران به صورت تخصصی و عمومی، آزمایش روتین وغربالگری دیابت، فشارخون و اجرای سیستم ارجاع به خدمات بیمارستانی گوشه‌ای از اقدامات انجام شده بودند.

مسئول رسانه گروه جهادی شهدای گمنام بندر ماهشهر تصریح کرد: با اجرای این طرح بیش از۱۳۰ بیمار از خدمات درمانی و ویزیت و داروی رایگان، خدمات بهره‌مند شدند.

همچنین به مناسبت بازگشایی مدارس به فرزندان محصل بیماران صعب العلاج تحت پوشش در سطح(سربندر،چمران،شهرک مدنی و طالقانی و ماهشهر) بسته کامل نوشت افزار هدیه و توزیع شد.
تیم پزشکی شهدای گمنام هیات رزمندگان  ماهشهر تنها گروه پزشکی جهادی ماهشهر با مجوز شبکه بهداشت درمان بندر ماهشهر در سطح شهرستان بندر ماهشهر و حومه برای افراد کم و بی بضاعت فعالیت آموزشی، بهداشتی، درمانی و دارویی بطور رایگان ارائه می کند.
گروه پزشکی شهدای گمنام با هدف سلامت پایدار در بین افراد کمتر برخوردار تا حصول نتیجه مطلوب به کار جهادی خود ادامه می دهد و در این مسیر از کمکهای درمانی، دارویی، پاراکلینیکی و اعزام همه خیرین جهت پیشبرد اهداف خود استفاده خواهد کرد و همچنان در حوزه آموزش، بهداشت، دارو و درمان نیازمندان در مسیر اهداف دستور مقام معظم رهبری، تا سر منزل مقصود بسیج خواهیم بود.

خبرنگار ناصر حکیمی

5/5 - (1 امتیاز)

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *