به گزارش ایران باران نیوز روح الله درخشان گفت : عمليات اجرايی احداث كشتارگاه شهرداری هندیجان به عنوان يكی از طرح های اولويت دار بهداشتی آغاز شد.

وی در ادامه با بیان اینکه محل احداث کشتارگاه جدید شهرداری مجاور کشتارگاه فعلی می‌باشد افزود: رعایت ضوابط و دستورالعمل‌ها و رفع مشکلات بهداشتی از اقدامات مهم شهرداری و شورای اسلامی شهر در جهت احداث این کشتارگاه است.

ایشان تعمیر و بهسازی کوره لاشه سوز، رنگ آمیزی، تعویض زنجیر ها و حلقه‌ها، نصب سیستم سرمایشی، تهویه ها، لایروبی و پاکسازی کانال خروجی، احداث سپتیک و دیگر موارد مصوب شده در جلسات شورای سلامت و امنیت غذایی را از جمله اقدامات انجام شده طی چند وقت اخیر در کشتارگاه فعلی عنوان کرد و گفت: شهرداری در جهت نظارت بهتر بر امنیت غذایی شهروندان عزیز اقدام به ساخت کشتارگاه جدید نمود.

شهردار هندیجان در پایان خاطر نشان کرد: بازار ماهی و میگو شهرداری هندیجان دیگر پروژه عمرانی شهرداری بوده که در تلاش هستیم بتوانیم تا پایان سال آن را افتتاح و به بهره برداری برسانیم .

خبرنگار ناصر حکیمی

5/5 - (1 امتیاز)

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *