به گزارش ایران باران نیوز جلسه هماهنگی احداث  ۷۰۰ واحد مسکونی شهرستان با حضور دکتر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و هیئت همراه، دکتر صالح زاده فرماندار شادگان و سایر اعضاء در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور  در نشست هماهنگی ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی شادگان اظهار کرد: ستاد بازسازی ۷۰۰ واحد مسکونی بافت فرسوده شادگان فعال شده است، واحدهای مسکونی این شهرستان که اکثرا مربوط به خانواده‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند.

وی با بیان اینکه الویت نوسازی مسکن‌ها به خانواده‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند، افزود: خوشبختانه تمامی دستگاه‌های مربوطه اقدامات لازم در این خصوص را آغاز کردند و نوسازی روند خوبی را پیش گرفته است.

رئیس بنیاد مسکن کشور گفت: اکنون عملیات نوسازی و بهسازی حدود ۱۰۰ واحد مسکونی بافت فرسوده شادگان در حال اجراست.

نیکزاد بیان کرد: همچنین صدور پروانه تمامی واحدهای مسکونی در حال انجام است و بانک‌های عامل همکاری لازم در این خصوص را دارند.

وی افزود: در خصوص روند اجرایی بازسازی این واحدها سرعت عمل به کار گرفته شده و یک اقدام دیگر در شهر شادگان ایجاد شبکه معابر است و خیابان‌های بافت فرسوده با انجام عملیات خاکریزی، زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت در حال اجراست تا مردم شادگان از آن بهره‌مند شوند.

نیکزاد اظهار کرد: علاوه بر احداث مسکن، باید زیر ساخت‌های مهم در روستاها برای تحقق توسعه پایدار، رونق تولید و اشتغال هم در دستور کار جدی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در کشور جمهوری اسلامی ایران ایام تعطیلات و غیر تعطیل برای خدمتگزاری وجود ندارد، گفت: بنیاد مسکن تمام تلاش خود را در زمینه ارائه خدمت مطلوب به تمام مناطق محروم و کم برخوردار کشور انجام خواهد داد.

صالح زاده فرماندار شادگان نیز با بیان اینکه در سفر رئیس بنیاد مستضعفان کشور به شهرستان که سفر پرخیر و برکتی بود مقرر شد در حوزه‌های مختلف برای توسعه و عمران شادگان کمک شود، گفت: اقدامات خوبی در این مدت صورت گرفته است.

جمال صالح‌زاده با اشاره به احداث واحدهای مسکن به منظور تامین خانه مقاوم ویژه خانوارهای فاقد مسکن یا دارای مسکن فرسوده و تحت پوشش نهادهای حمایتی شهرستان، گفت: در حال حاضر مراحل ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی شهرستان در دست اجرا است و امیدواریم در اسرع وقت به اتمام برسد.
خبرنگار: ناصر حکیمی

5/5 - (1 امتیاز)

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *