به گزارش ایران باران نیوز جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با حضور دکتر صالح زاده فرماندار شادگان، سردار معین‌ پور فرمانده قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت‌زدایی خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین منصوری امام جمعه شادگان، سرهنگ فرحانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شادگان، مسئولین ادارات و دستگاهها و جمعی از بسیجیان در محل فرهنگسرای ملافاضل سکرانی  برگزار شد.

دکتر صالح زاده فرماندار شادگان در این جشنواره  با بیان اینکه مراسمات دهه ولایت به صورت مثال زدنی در شادگان برگزار شد، اظهار داشت: مراسمات عید غدیر بسیار با شکوه در سطح شهرها و روستاهای تابعه شهرستان اجرا گردید که به صورت ویژه از حضور پرشور و شعور مردم و همه دست اندرکاران برگزاری مراسمات ویژه دهه ولایت و امامت و بخصوص روز عید غدیر تقدیر و تشکر می نمایم.

فرماندار شادگان با بیان اینکه امیدآفرینی از تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)است،گفت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی برای افزایش امیدآفرینی و اعتماد بخشی در جامعه تلاش کنند و امیدواریم  شهرستان شادگان در سال ۱۴۰۲ پیشرفت جهشی خواهد داشت.

صالح زاده ادامه داد : شادگان طی ماه های گذشته  با افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه عمرانی، فرهنگی، آموزشی، بهداشت و درمانی و ایجاد اشتغال این شهرستان را در مدار پیشرفت و توسعه قرار داده است.

رئیس شورای تامین شادگان، گفت: اقدامات و فعالیت های شبانه روزی  مجموعه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شادگان بسیار ارزشمند و ستودنی بوده که شایسته تقدیر می باشد.

لازم به ذکر است: در پایان این مراسم از رده های برتر بسیج ناحیه مقاومت بسیج سپاه شادگان در سال ۱۴۰۱  با اهدای لوح تقدیر تجلیل بعمل  آمد.
خبرنگار: ناصر حکیمی

۴/۵ - (۱ امتیاز)

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *