به گزارش ایران باران نیوز از شادگان، سومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان در سال جاری به ریاست دکتر صالح زاده فرماندار شادگان و با حضور ناصری نژاد مسئول دفتر نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و سایر اعضاء در محل  فرمانداری برگزار شد.
دکتر صالح زاده فرماندار شادگان در این جلسه با  تسلیت سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد، اظهار داشت: براساس تفاهم نامه و همکاری فی مابین اداره آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان پردیس دانشگاهی در شهر دارخوین تاسیس می شود.
صالح زاده تاکید کرد: در تنظیم این تفاهنامه بعد علمی، فرهنگی، مشاوره ای و سایر موضوعات مد نظر قرار گیرد.
رئیس شورای آموزش و پرورش شادگان با بیان اینکه تحرکات خوبی در دانشگاه آزاد شادگان در حال انجام است، گفت: دانشگاه آزاد با اقدامات و برنامه ریزی کوتاه مدت این فرصت مناسب را در نظر بگیرد و  دانشگاهی در شأن دانشجویان فراهم کنند.
فرماندار شادگان با بیان اینکه احداث ساختمان جدید پژوهش سرای دانش آموزی ابن سکیت شهرستان در دستور کار است، افزود: واگذاری و انتقال سند مالکیت زمین تعاونی مسکن فرهنگیان به آموزش و پرورش جهت احداث ساختمان جدید پژوهش سرای دانش آموزی ابن سکیت در شهرستان انجام خواهد شد.
خبرنگار: ناصر حکیمی

4/5 - (1 امتیاز)

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *