ضمن عرض سلام و احترام خدمت شما
به عنوان یک شهروند در رابطه با سفر جناب آقای رئیسی، رئیس جمهور محترم، این اولین سفر همراه با هیئت دولت در سال جدید است که مردم استان میزبان رئیس جمهور محترم و هیئت دولت هستند.
الحمدالله در این سفرها چون بی واسطه با مردم شهرها و روستاها ارتباط برقرار می کنند و در کنار آنها حضور دارند، تأثیرات چشمگیر و بسزایی به همراه دارد.
از جمله کارهای مهم که در مصوبات قبلی داشتند، توجه به مناطق محروم و آب شرب روستاهای زیادی از مناطق مختلف بود و در خصوص جاده ها و راه ها به همین شکل است، کارهای زیر ساختی و کارهای زیر بنایی که به مردم امیدواری می دهد و یقینا مردم استان خوزستان، این سفر را به فال نیک می گیرند.
و مصوباتی که با مبالغ بالایی اختصاص داده می شود، در همین راستاست و حضور ایشان در استان و پیگیری مصوبات و نظارت بر کارها، ارزیابی مرتب و مستمر بر پیشرفت بر کارها، دلیل بر خدمت جدی ایشان و مصمم بودن ایشان بر رفع مشکلات است.
انشاالله که مشکلات در استان بر طرف شود و همین روند که در استان خوزستان شروع شده، ادامه دار باشد و این مهم، با گذشت زمان، اتفاق خواهد افتاد.
مسئولین استان هم خوب پای کار هستند الخصوص استاندار محترم، به درستی و شایسته کار می کند امیدواریم که جایگاه و شأن استان خوزستان حفظ شود و دولت محترم هم این جایگاه را به سرمنزل ویژه خود برساند و درباره کار هم انشاالله شاهد شکوفایی، ایجاد توسعه و اشتغال باشیم، چرا که استان ما یکی از استان های مهم کشور است.
راه اندازی شرکتهای تولیدی که ایجاد اشتغال و هم تولید به دنبال داشته است و اینبار مردم خوب استان با استقبال گرمشان حتما قدرشناس این اقدامات خواهند بود انشالله وعده همه ما روز پنجشنبه ساعت 5 مصلای مهدیه اهواز.
نویسنده: سیاوش باران وند

5/5 - (3 امتیاز)

By سیاوش باران وند

خبرنگاری شغل، حرفه، عشق و هنر است. هنر و عشقی که با جان و دل آمیخته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *