به گزارش ایران باران نیوز به مناسبت ماه مبارک رمضان و روز جمهوری اسلامی توزیع ۲۰۰ بسته غذایی بین مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان هندیجان صورت گرفت.
ناصر سواری سرپرست اداره بهزیستی شهرستان هندیجان: سازمان بهزیستی در راستای ارائه خدمات به جامعه هدف و تامین بخشی از نیازهای مددجویان تحت پوشش با پیگیری های فراوان و همکاری نماینده  مردم شریف هندیجان در مجلس شورای اسلامی دکتر حبیب آقاجری و فرماندار محترم شهرستان مهندس دریایی، خیرین محترم و مراکز مثبت زندگی در مرحله اول منجر به تهیه و تدارک ۲۰۰ بسته غذایی به ارزش تقریبی هر بسته ۷۰۰ هزار تومان نموده که به مددجویان تحت پوشش همزمان با روز جمهوری اسلامی و به پاس خون شهیدان این آب و خاک اهدا گردید وی افزود: انشاءالله با کمک خیرین عزیز که همیشه یاری رسان ما بودند مراحل بعدی نیز تهیه و اهدا خواهد گردید.
لازم به ذکر است که خیرین عزیز در صورت داشتن هرگونه کمک در همه زمینه ها می توانند با کارشناس واحد مشارکت ها آقای میثم عبادی به شماره تلفن  09167918497 تماس برقرار نموده و یا به اداره بهزیستی شهرستان هندیجان واقع در هندیجان جنوبی جاده دیلم جنب اداره فنی و حرفه ای مراجعه نمایند. خبرنگار: ناصر حکیمی

4.7/5 - (3 امتیاز)

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *