به گزارش ایران باران نیوز از شادگان ، به مناسبت سال جدید، مهندس اسلامیان مدیر جهاد کشاورزی، موسوی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان، هاشمی رئیس اداره دامپزشکی شادگان به همراه جمعی از مسئولین مراکز خدمات کشاورزی ضمن حضور در فرمانداری با دکتر صالح زاده فرماندار شادگان دیدار کردند.

دکتر صالح زاده فرماندار شادگان در این دیدار ضمن تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان گفت: با توجه به بارش رحمت الهی و  نزولات آسمانی در سال ۱۴۰۱ انتظار می رود با همدلی و همکاری دستگاه های ذیربط در روند خرید تضمینی گندم  سال زراعی خوب و پر باری نسبت به سالهای گذشته خواهیم داشت.
فرماندار شادگان در ادامه بر لزوم آمادگی مجموعه جهاد کشاورزی و تعاون روستایی،  اداره غله و حمل و نقل جهت خرید تضمینی گندم تاکید کرد و افزود: با همه توان از ظرفیت های موجود شهرستان به منظور تسهیل چرخه روند خرید تضمینی گندم به صورت منظم و پیوسته انجام شود.
صالح زاده با بیان اینکه شهرستان شادگان قطب کشاورزی و در حوزه خرما و رتبه نخست در سطح استان کسب نموده است، گفت: امیدواریم امسال با تولید گندم موفقیت های بخش کشاورزی شهرستان استمرار پیدا کند.
خبرنگار: ناصر حکیمی

5/5 - (1 امتیاز)

By سیاوش باران وند

خبرنگاری شغل، حرفه، عشق و هنر است. هنر و عشقی که با جان و دل آمیخته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *