رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان هندیجان حسین محسنی نژاد گفت: با تبریک سال جدید با شعار مهار تورم و رشد تولید و ماه مبارک رمضان از برگزاری جشنواره بازی های متنوع ورزشی بومی محلی به مناسبت گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران در هندیجان برگزار می گردد.
وی افزود: هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی و اداره ورزش و جوانان هندیجان جشنواره بازی های بومی محلی در رشته های طناب کشی، چوب کشی، هفت سنگ و دوز در روز پنج شنبه ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۲ در محل چمن مصنوعی پارک ۱۸ فروردین بعد از نماز مغرب و عشا و افطار ساعت ۲۰:۳۰ با حضور آقایان و بانوان همراه با نور افشانی و اهداء جوایز برگزار می گردد.
محسنی نژاد در پایان گفت: شرکت در این مسابقات برای عموم آزاد می باشد و رعایت شئونات اسلامی یکی از اولویت های این جشنواره بازی‌های بومی محلی است و همچنین از همکاری فرمانداری، ناحیه مقاومت بسیج، نیروی انتظامی، شهرداری و شورای اسلامی شهر، جمعیت هلال احمر و بهداشت و درمان شهرستان هندیجان تشکر می‌گردد. 
خبرنگار: ناصرحکیمی

3.5/5 - (2 امتیاز)

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *