به گزارش ایران باران نیوز حجت الاسلام عبدالحمید حسین امام جمعه هندیجان، دریایی فرماندار هندیجان، سرهنگ میرمقدم فرماندهی انتظامی، حسین افشار سرپرست اداره فرهنگ ارشاد، جوادشیرعلی مسول ستاد عتبات عالیات و دیگر اعضای شورای فرهنگ عمومی در دفتر امام جمعه هندیجان برگزار شد.
در این جلسه حسینی امام جمعه هندیجان گفت: سال نو و همچنین ماه مبارک رمضان را به تمامی مسلمانان جهان شهروندان هندیجان تبریک عرض می نمائیم و یاد خاطرات ۱۸ فروردین که در سال ۶۷ سالروز بمباران شهرستان هندیجان توسط رژیم بعث عراق که در این حادثه تاریخی ۲۵ نفر از مردان، زنان و کودکان به درجه رفیع شهادت نائل شدند و این روز در کشور به روز پایداری و مقاومت به ثبت رسید.
رئیس شورای فرهنگ عمومی هندیجان افزود: همچنین با توجه به نزدیک شدن به ایام لیالی قدر و ضربت خوردن مولای متقیان حضرت علی(ع) و شب های قدر و مراسم عزاداری توسط هیئت های مذهبی در مساجد و حسینیه ها این شب ها را زنده نگه داریم.
حسینی در ادامه اظهارکرد: با توجه به گرامیداشت روز جهانی قدس آخرین هفته ماه مبارک رمضان از مردم فهیم هندیجان و تمامی مدیران دستگاه های اجرایی و کارکنان ادارات و دانش آموزان، کارگران، کشاورزان، عشایر و روستائیان می خواهیم که در روز جهانی قدس با حضور خود و ضمن پشتیبانی از مردم فلسطین حمایت و نفرت خود را از آمریکا و اسرائیل با شعارهای کوبنده نشان دهند.
امام جمعه هندیجان گفت: در پایان ماه مبارک رمضان و برگزاری نماز عید فطر از مردم روزه دار و هیئت ها، مساجد و حسینیه ها می خواهیم که همگی مراسم نماز عید فطر را که توسط ستاد برگزاری نماز عید فطر اعلام خواهد شد، حضور پیدا کنند و هیچ مسجد و یا مساجد حق برگزاری نماز عید فطر را ندارند و فقط نماز عید فطر در دستورالعمل این ستاد باید خوانده شود وی ضمن انتقاد از بازار ستی سنتر که این بازار راه اندازی شد و طبق گزارش مردم از وضع پوشیدن نامناسب لباس برخی از فروشندگان گله مند هستند که توسط مقامات مسئول هر چه سریعتر پیگیری شود و با افرادی که شئونات اسلامی را رعایت نمی کنند، برخورد قانونی نمایند.
خبرنگار: ناصرحکیمی

4.3/5 - (7 امتیاز)

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *