به گزارش ایران باران نیوز، مراسم مردمی انتخاباتی و اختتامیه برنامه مهندس صادق کمایی در میدان طیب آبادان با حضور آحاد مردم و برخی مسئولین و حامیان سیاسی استان و چهره های مطرح ملی با هدف حضور وی در صحن بهارستان برگزار شد.
این مراسم با حضور ریش سفیدان، بزرگان، نمایندگان اصناف بعضی ادارات و عشایر منطقه و با هدف تبیین برگزاری مرحله دوم و انتخابات حداکثری برگزار شد.
شور و نشاط و هیجان استقبال کنندگان به حدی بود که اکثریت راه های منتهی به محل برگزاری این مراسم، مسدود شده بود و مسیر را بر روی وسائل نقلیه بست. پلاکاردهای زردرنگ در دستان کودکان و نوجوانان، شور و علاقه وصف ناپذیری در این مراسم به خود گرفته بود و نوید این را می داد که موقعیت مسلم این کاندید تداعی کننده آمار رأی او در دور اول بوده است.
مهندس کمایی خدوم مردم ضمن تقدیر از انتخاب و حسن توجه مردم در دور اول و رأی خود را ناشی از زحمات و تلاشهای مردمی دانست.
اهتمام به ایجاد اشتغال و فرصت های سرمایه گذاری از اولویت ها و برنامه های این نامزد جوان است. معیشت و امنیت منطقه در گرو اشتغال است.
طبق آمار میدانی و شنیده ها و این ازدحام جمعیت از طیف ها و اقشار مختلف شهرستان آبادان، امید این می رود که انشاالله مهندس کمایی منتخب مردم و مرهمی بر دردها و پیگیری مشکلات آنها باشد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

By سیاوش باران وند

خبرنگاری شغل، حرفه، عشق و هنر است. هنر و عشقی که با جان و دل آمیخته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *