به گزارش ایران باران نیوز، دیدار و عیادت سرهنگ دوم پاسدارعلوی نژاد فرمانده سپاه پاسداران فریساد رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران هندیجان سرگرد. پاسدار گشتیل فرمانده حوزه شهید بهرام مزارعی، حجت السلام سید محمدحسین علوی فرمانده پایگاه مقاومت شهیدمطهری با مادر شهیدمصطفی ملحان، امشب ضمن عیادت ازمادرشهیدمصطفی ملحان فرمانده سپاه پاسداران ورئیس بنیادشهید ازوضعیت خانواده شهیدازنزدیک دیدارکردند.

سرهنگ دوم سیدجمالدین علوی نژاد فرمانده سپاه پاسداران گفت: خانواده شهدا چشم چراغ ملت ایران هستند و افتخار ما این است که در خدمت شهدا و خانواده این عزیزان باشیم.

ایشان ضمن بررسی نزدیک در خصوص وضعیت مسکن خانواده شهید افزود: ما ضمن بررسی مسکن بازدید قرارگرفتیم و نیاز است که بتوانیم مشکل را با همکاری بنیاد شهید هندیجان از فردا پیگیری کنیم تا بتوان هرچه سریعتر باسازی و تعمیرکنیم.

در ادامه فریساد رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران هندیجان گفت: بنده از زمانی که مدیریت بنیاد شهید را تحویل گرفتم در بازدیدهایی که ازخانواده معظم شهدا و جانبازان داشتم از مشکلات این عزیزان قرارگرفتم و با همکار سپاه پاسداران و فرماندار شهرستان برای رفع مشکلات کارها را انجام دادیم.

در پایان لوح تقدیر و قاب عکس شهید مصطفی ملحان به مادر شهید اهدا شد. شهید مصطفی ملحان در آبانماه سال ۶۶ درجزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

خبرنگار ناصر حکیمی

5/5 - (2 امتیاز)

By سیاوش باران وند

خبرنگاری شغل، حرفه، عشق و هنر است. هنر و عشقی که با جان و دل آمیخته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *