اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان هندیجان در سال ۱۴۰۳ پیش از ظهر امروز با حضور حجت الاسلام حسینی امام جمعه و حسین بحرکانی فرماندار و سایر اعضاء در محل دفتر امام جمعه شهرستان تشکیل گردید.

 

به گزارش ایران باران نیوز، حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان در ابتدای این جلسه ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت امیر المومنین علی بن ابیطالب علیه السلام و بیان مطالبی در خصوص ماه رمضان و شب قدر گفت: امیدوارم در شب قدر پیش رو (۲۳رمضان) با عنایات حضرت ولی عصر ارواحنا فداه بهترین مقدرات برای مردم عزیزمان و کشور و نظام اسلامی ما تقدیر شود.

وی همچنین به شهادت رسیدن جمعی از سرداران رشید سپاه پاسداران کشورمان در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه به دست رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت و این اقدام جنون آمیز و از سر استیصال و درماندگی صهیونیستها را محکوم نمود.

در ادامه ایشان ضمن دعوت اقشار مختلف مردم فهیم و همیشه در صحنه هندیجان جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس درباره اهمیت روز قدس امسال با توجه به ۶ ماه جنایات اسرائیل غاصب و کودک کش در غزه تاکید نمود و گفت با توجه به بالا رفتن خشم و نفرت مردم جهان علیه اسرائیل خونخوار روز قدس امسال در جهان روز قدس متفاوتی خواهد بود و قطعا این رژیم از هم اکنون دچار رعب و وحشت شده است و در شهرستان هندیجان نیز راهپیمایی روز قدس همگام با سایر نقاط کشور با شکوه هرچه تمام تر برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی با گرامیداشت روز ۱۸ فروردین روز مقاومت و پایداری هندیجان و یادآوری بمباران هوایی هندیجان در این روز، علو درجات را برای شهدای این روز طلب نمود و گفت ان شاءالله مراسم بزرگداشت این روز برگزار خواهد شد و همچنین مراسم بزرگداشت سرداران شهیدمان در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

امام جمعه هندیجان در پایان سخنان خود اظهار داشت با برنامه ریزی که انجام خواهد گرفت امسال نیز نماز عید سعید فطر با حضور اقشار مختلف مردم متدین هندیجان و تنها در یک نقطه (مجموعه فرهنگی مذهبی شهید حاج قاسم سلیمانی در جوار شهدای گمنام) و با شکوه هرچه تمام تر برگزار خواهد شد.

ایشان همچنین از زحمات ستاد نوروزی شهرستان بابت خدمات دهی به مهمانان نوروزی و نیز از همه تشکلها و هیاتهای مذهبی و سایر مردم بابت برگزاری مراسمات ماه مبارک رمضان و لیالی قدر و مراسمات شهادت امیرالمؤمنین علی ع تشکر و قدردانی نمود.

در ادامه این جلسه در خصوص جزئیات مراسمات راهپیمایی روز قدس و بزرگداشت روز مقاومت و پایداری هندیجان و نماز عید سعید فطر برنامه ریزی لازم از سوی اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان هندیجان صورت گرفت.

خبرنگار: ناصر حکیمی

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *