فرماندار شادگان:

اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان برای استقبال از میهمانان نوروزی با جدیت ورود کنند/ رتبه ۱ جذب گردشگر در نوروز ۱۴۰۲

به گزارش ایران باران نیوز از شادگان، جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان با حضورصالح زاده فرمانداری شادگان و با حضور کلیه اعضاء بمنظور تمهیدات لازم جهت اسقبال از میهمانان نوروزی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

جمال صالح زاده فرماندار شادگان در این جلسه با تبریک حماسه مردم شادگان در انتخابات ۱۱ اسفند گفت: ملت شریف ایران و مردم و انقلابی شهرستان شادگان در مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بار دیگر حماسه ای بزرگ آفریدند.

فرماندار شادگان با تاکید بر آمادگی تمام ادارات برای استقبال از میهمانان و مسافران نوروزی افزود: جهت استقبال از میهمانان نوروزی شهرداری ها

می بایست با تقسیم کار به وظایف محوله عمل کنند.

وی تاکید کرد:بخشداری خنافره، صنعت و معدن جهت ساماندهی قایق های مستقر در سایت گردشگری صراخیه اقدام کنند.

فرماندار شادگان با بیان اینکه بسته های فرهنگی برای استقبال از مسافران نوروزی تهیه شود گفت: در همین راستا بخشداران نسبت به تامین بسته های فرهنگی اقدام و در اختیار متولیان ستاد امربه معروف و نهی از منکر قرار گیرد.

فرماندار شادگان با اشاره به بازدید روزانه ۵ هزار گردشگر از تالاب بین المللی شادگان ادامه داد: ادارات و دستگاههای با استفاده از ظرفیت و امکانات موجود غرفه های فرهنگی در ایستگاه گردشگری صراخیه برپا کنند.

صالح زاده گفت: آماده سازی و تجهیز امکان اسکان میهمانان نوروزی توسط آموزش و پرورش برای میزبان در شأن شهرستان، نصب تابلوهای معرفی نقاط گردشگری شهرستان در زمان باقی مانده توسط شهرداری در ورودی ها از دیگر مصوبات این جلسه بود.

فرماندار شادگان در پایان گفت: نوروزگاه برای دومین سال پیا پی در بندر تجاری شادگان در برای معرفی این ظرفیت شهرستان از دیگر مصوبات ستاد تسهیلات سفر با همکاری ارگان های شهرستان برگزار می شود.

در این جلسه احکام کمیته های ۱۰ گانه ستاد خدمات سفر شهرستان شادگان و وظایف هر کمیته به مسئولین کمیته ها ابلاغ شد.

خبرنگار ناصر حکیمی

۴/۵ - (۱ امتیاز)

By سیاوش باران وند

خبرنگاری شغل، حرفه، عشق و هنر است. هنر و عشقی که با جان و دل آمیخته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *