فرمانده انتظامي شهرستان هنديجان گفت: با تیزهوشی ماموران پلیس، سارقان برون استانی طلاجات منازل به دام افتادند.

به گزارش ایران باران نیوز، سرهنگ کامران خوشنام وند تصریح داشت: ماموران انتظامي ايستگاه ايست و بازرسي امام زاده عبدالله شهرستان هنديجان حين کنترل خودروهاي عبوري به يک دستگاه خودروي پرايد مشکوک و با رعايت حقوق شهروندي و استفاده از علائم هشدار دهنده آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پليس در بازرسي از متهمان و خودروی توقيفی مقادیری طلاجات از قبیل 9 عدد النگو، يک جفت گوشواره، 4 عدد انگشتر، 2 عدد زنجير طلا، يک عدد گردنبند، مقداري وجه نقد و تعدادي ابزار آلات که برای سرقت به کار می‌رود، کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان هنديجان تصریح کرد: متهمان در تحقيقات به‌عمل آمده به 3 فقره سرقت طلاجات از منزل در استان بوشهر، يک فقره در شهرستان کنگان و 2 فقره در شهرستان گناوه اعتراف کردند.

سرهنگ خوشنام وند در پایان گفت: کارشناسان ارزش ريالی 92 گرم طلا و اموال سرقتی را بالغ بر 3 مليارد ريال برآورد کردند، تصريح کرد: در این ارتباط 3 سارق دستگیر و پس از تشکيل پرنده تحويل مرجع قضائی داده شدند. خبرنگارناصرحکیمی

5/5 - (1 امتیاز)

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *