به گزارش ایران باران نیوز، خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان صبح امروز در شهرستان هندیجان به منظور افتتاح و کلنگ زنی تعدادی از پروژه های عمرانی دهه فجر این شهرستان حاضر شد.
در ابتدا آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه بهسازی و آسفالت جاده و همچنین راه های روستاهای این شهرستان حاضر شد.
افتتاح ۸ کیلومتر‌ جاده هندیجان_ ماهشهر و همچنین جاده روستای درهیک‌ به اعتبار ۲۴۱ میلیارد ریال و کلنگ زنی جاده روستاهای چم کنار، دهملا بزرگ، شیری با اعتبار ۱۲۸ میلیارد ریال برگزار شد.
خانچی در این آیین با اشاره به نگاه نظام اسلامی در حوزه عدالت و رفع محرومیت زدایی به نکاه ویژه دولت به رشد و پیشرفت روستاها افزود: قبل از انقلاب روستاهای استان با کمترین امکانات زیرساختی و عمرانی روبروی بودند ولی بحمداله از برکات انقلاب اسلامی ‌و روی کار آمدن دولت مردمی و خدمتگزار همه روستاها شاهد تحول در حوزه زیرساخت می باشند.
وی ادامه داد: در حوزه راه روستایی شاهد احداث و بهسازی بیش از ۱۸۰۰ کیلومتر راه روستایی هستیم و همچنین در ایام دهه فجر ۵۶۰ کیلومتر بهسازی و روکشی قابل افتتاح می باشد، ایشان در پایان گفت:
وی ایجاد روحیه امید و نشاط زا از اهداف انجام پروژه های عمرانی برشمرد و افزود با توسعه همه جانبه روستا در حوزه های مختلف شاهد مهاجرت معکوس به روستاها و رونق روستاهای استان خواهیم‌ بود.

خبرنگار ناصر حکیمی

۵/۵ - (۱ امتیاز)

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *