در آستانه نیمه شعبان ولادت باسعادت حضرت مهدی(عج) مراسم جشن تکلیف متمرکز دانش آموز پایه سوم ابتدایی با حضور دکتر صالح زاده  فرماندار شهرستان شادگان، حجت‌الاسلام والمسلمین منصوری امام جمعه شهرستان، ادگی دبیر بنیاد مهدویت، اکبری فر عضو شورای اسلامی شهر شادگان ، البوبالد معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین ادارات، دستگاه ها و در حضور خانواده ها برگزار گردید.
دکتر صالح زاده فرماندار شادگان ضمن تبریک اعیاد خجسته شعبانیه برگزاری چنین مراسمی را برای دانش آموزان مکلف بسیار مهم عنوان نمودند چرا که آغازگر مسیری که در آن دانش آموزان با آموزه های دینی و واجبات خود آشنا می شوند.
فرماندار شادگان  خطاب به معلمان، مربیان و خانواده ها بویژه مادران عنوان نمودند که نقش شما در آموزش و همراهی دانش آموزان در راستای استمرار مسیر بندگی خداوند و تربیت نسلی مؤمن بسیار حائز اهمیت بوده و لازم است بتوانید به عنوان یک الگوی صالح در کنار فرزندان خود قرار گیرید و دانش آموزان را در این مسیر تشویق نمائید.
در این مراسم تعداد ۴۰۰ نفر از دانش آموزان دختر پایه سوم ابتدایی شهرستان که در سال جاری به سن تکلیف رسیده بودند بصورت نمادین و به نمایندگی از سایر دانش آموزان شهرستان در فضایی روح‌ بخش و با نشاط آغاز فصل عبادت و بندگی خود را جشن گرفتند.
در ادامه فرماندار شادگان در جمع  صمیمی با دانش آموزان هدایایی به رسم یاد بود به آنان تقدیم کرد
لازم به ذکر است: این برنامه با همکاری فرمانداری شادگان، امام جمعه شادگان، شورای شهر شادگان، آموزش و پرورش شهرستان و بنیاد مهدویت شهرستان برگزار شد.
خبرنگار: ناصر حکیمی

post Rating

By سیاوش باران وند

خبرنگاری شغل، حرفه، عشق و هنر است. هنر و عشقی که با جان و دل آمیخته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *