به گزارش ایران باران نیوز؛ فرمانده انتظامي شهرستان اميديه از شناسايي و دستگيري 59 متهم در راستاي اجراي طرح امنيت محله محور در اين شهرستان طي يک هفته گذشته خبرداد.

سرهنگ” علي رحيمي “در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: طرح امنيت محله محور با هدف پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز و دستگيري سارقان و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر روز گذشته در حوزه استحفاظي اميديه به اجرا گذاشته شد.

وي افزود: در اين راستا مأموران ضمن هماهنگي با مرجع قضائي و با انجام اقدامات هوشمندانه پليسي موفق به شناسايي و جمع آوري 27 نفر معتاد متجاهر، دستگيري 14 سارق و 12 نفر فروشنده مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان اميديه تصريح کرد: کشف يک کيلو و 33 گرم انواع مواد مخدر، کشف ۴ هزار عدد قرص روان گردان و دستگيري 2 نفر در اين ارتباط، کشف 3 قبضه سلاح جنگي و يک قبضه اسلحه شکاري با دستگيري 4 نفر در اين خصوص و همچنين توقيف 33 دستگاه موتورسيكلت و 39 دستگاه خودروي متخلف از ديگر نتايج اجراي اين طرح بود.

سرهنگ رحيمي در پايان با اشاره به اين که متهمان پس از تشکيل پرونده براي انجام اقدامات قانوني به مرجع قضائي تحويل داده شدند، مهمترين هدف اجراي اين گونه طرح‌ها را افزايش نظم و آرامش و جلب رضايتمندي مردم گفت: ضمن قدرداني از همراهي شهروندان در اين راستا، از آنها خواست در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طريق تماس با مرکز فوريت‌هاي 110 با پليس در ميان بگذارند.

خبرنگار ناصر حکیمی

5/5 - (1 امتیاز)

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *